Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 105 ggr
carina71
1

Äppelgrenar till min kanin

Hej! Jag bor i uppsala och har en kanin som
heter Musse. Vet någon hur man kan få tag i grenar från äppelträd som jag kan ge Musse.
Hälsningar Carina

𝔏𝔒𝔙𝔄
1

På djuraffärer brukar man kunna köpa mindre bitar av äppelgrenar

”Hästen är både din bästa vän och din största utmaning - det är därför bandet blir så starkt.”

carina71
0

Hej ! Jag har ringt till flera djuraffärer och dom sa att dom inte hade några äppelgrenar.

𝔏𝔒𝔙𝔄
0

Märkligt kolla online på tex Zoo.se

”Hästen är både din bästa vän och din största utmaning - det är därför bandet blir så starkt.”

Maleficum
1

Bor du i villaområde eller nära villaområde? Du kan alltid sätta upp lappar i din närhet att du söker äppelgrenar (är ju många med trädgård som har äppelträd) och även hålla utkik om du råkar se någon som håller på att klippa sitt träd.

Lokal facebook grupp kan du kanske fråga i också (om du har det, annars kanske du kan be någon i din närhet lägga upp en förfrågan).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

BamseLepusM
1

Har du någon skola nära dig? Eller någon granne/kompis du känner som har äppelgrenar? Många vill bli av med ner klippta/sågade grenar. Det är gratis;)

Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)

carina71
2

Hej !
Tack för. Tipset.
Jag har hittat några som har äppelträd som jag kan få kvistar av.

BamseLepusM
1

Toppen! Ingen orsak! ;)

Om någon sårar dig tar det 43 muskler för dig att göra en sårad grimas men bara 4 för att slå till den jäveln! Stå upp för dig själv och ta ingen skit;)