Nya bilder på mina kanixer :)
Nu var det riktigt länge sen jag tog kort på kaninerna, har haft så mkt o göra. Men idag tog jag några. Dock vart det inga supebra bilder, men iaf, endel söta blev det allt ;) Tog då det var ganska mörkt så fick ha blixten på så det blev sisådär, plus att jag inte hade nån jättekul bakrund, men jag gillar svart, så det fick bli svart till Hugo, o vitt till Bettan :) Känner att jag måste kasta in lite bilder för o komma in i matchen igen på kif, har vart borta så länge ;DD
Ni kan väl vänta med att kommentera tills alla bilder är utlagda (;
Hugo ser så smal ut här, men söt (;
Fyyyy vilka underbart söta bilder! Blir helt kär :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

jättesöta! :D
Naaw vad söta!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Naaaw, suupersöt!
Tack :))
#13, vem av dom ? ^^ haha

blev helt kär i bild #0 ;]
#15, hihi vad roligt ;D

#7 & #9: Gudomliga <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

3# Heting
Båda är underbart söta!
#17, tack, eller vad man säger ^^ jag tycker ju också dom är hela gudasöta (; Det e bara så tråkigt att Berit inte göra sig rättvisa på bild, hon är så sjukt mkt sötare i verkligheten, hon är verkligen Vacker! :')
#18, tack :)
Awww, vilka sötbilder! Hugo har verkligen doppat nosen i choklad, och Berit lika stilig som vanligt;) Jättesnygga!<3
Love bild #5 <333 :D
#20, HAHAHA "Hugo har verkligen doppat nosen i choklad" ASG :D
Jaså, bild 5? Han är ju så himla slickig där haha ;) Är för jag precis klappade honom, annars är han rufs :D
#21 Hahah xD Det var det första som ploppade upp i min hjärna när jag såg honom:P Sötis!
Japps vettu! Ser du inte ansiktsuttrycket?! Värsta sötgriisen ju! Ser så där underbart snäll o go ut ^^ Men han är underbar med fluff också:):)<33
jätte söta bilder :)
gud vad söta ^^ håller med Niike, Hugo är en nos i choklad doppare :D