Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninvakt
Läst 191 ggr
Bianca Songcastle
6

Behöver du kaninvakt? Titta hit!

Hej!

Jag heter Moa och jag är tolv år, har alltid älskat kaniner och velat ha en men mitt stora intresse drog i gång 2020. Jag köpte min första kanin sensommaren 2020 som jag älskade över allt annat. Tyvärr så gick min kanin bort i början av December. Men nu har vi dock köpt två nya kaniner som heter Magic och Bella, de kommer bo inne i en Hage.

Nog om det, jag erbjuder kaninvakt på påsklovet och sommarlovet. Det är bra att redan nu börja planera vart sin lilla pälskling ska bo när man är borta. ❤️ Det är inte bara jag som kommer sköta om kaninerna isf utan min mamma kommer också hjälpa till, hon har haft kanin i hela sitt liv så hon är väldigt erfaren.

Vi har 3 bur platser, en inne och två ute. Är det så att ens kanin går frigående får man ta med en innehage som placeras ut i vårt hus. 😊

Detta behövs tas med:

Toalett
Mat och vatten skål.
Bur/hage
Koppel (ifall man vill)
Hus
Pellets och hö (då små kaninmagar är känsliga 💞)
Andra saker som din kanin tycker om.

Vi står för grönsaker, leksaker m.m. Din kanin släpps ut/ blir aktiverad 1-2 timmar men det går också att köpa till extra timmar😃.

50 kr för ett dygn/ 300kr per vecka.

Vi finns i södra Stockholm, Huddinge för att vara mer exakt.😊

Välkommna!

Ps. Vid frågor är det bara att skriva här nedanför eller ett meddelande. 💗

//Moa❤️

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

• Redigerat 2022-03-05 17:55 av Bianca Songcastle
Bianca Songcastle
0

Sista dagen att ”anmäla” att man behöver kaninvakt på påsklovet är 20 Mars 🐣.

Ps. Påsklovet är här i Stockholm vecka 15. 🤗

✨Ingenting är omöjligt. Det omöjliga tar bara lite längre tid.✨

Sarah P
0

Hej!

Vi har en dvärgvädur som behöver passning i sommar mellan 26/7-10/8. Skulle du kunna då?

Mvh/Sarah