Tårta till kanin?
Har ni gjort ”födelsedagstårta” till era kaniner? Vad har ni använt för att göra det i så fall?
Snart fyller de år!
//
Lucille
Jag brukade göra det när jag var barn/tonåring och då fick de oftast en bit knäckebröd med rivna morötter och äppelbitar på. Numera så kan de få något lite extra gott, men jag gör ingen "tårta" av det.
När jag var barn så firade jag kaninerna med födelsedagstårtan (ovan) och grattiskort som jag tvingade hela familjen att skriva under, haha
#1: Tack!
//
Lucille
#2: Haha, kanske ska få hela min familj att skriva under som du 😀
//
Lucille
Jag gjorde en liten tårta på knäckebröd, banan, spenat och kanske något mer. Det var inte speciellt uppskattat 😅 så nu struntar jag i sådant och köper hellre någon pryl till dem i stället, eller en påse godis eller så.
#4 Haha. Jag skrev dessutom in alla andra djurs namn (och jag har alltid haft en hel del djur) så det blev ganska många namn i det där korten, haha.
Av nån anledning har jag haft min kompis kaniner hos mig vid flera av deras födelsedagar och har då gjort "tårta" till dem (min förra kanin var för kräsmagad för att vilja ha något med det att göra så han fick eget gått vid sidan av, han fick dock en "tårta på sin födelsedag med bara grönt och en ros ovanpå).
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
#7 Jösses! Va ambitiösa "tårtor" du har gjort. Mycket fina och ser goda ut också (ur kaninsynvinkel då) 😁
#7: åååh, tack!
//
Lucille