Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 817 ggr
Stormviskaren
0

Klubban sjuk :'(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klubban är nu 9år och nu har hon börjat andas jätte tungt. vetten tror att det är bihålsinformation. hon går på medecin men det var 50% chans att hon inte klarar sig Gråter Mamma sa att åldern höll på att ta ut sin gång. men hon har liksom alltid funnits där, Klubban betyder liksom allt för mig hon är mitt barn. vill inte att hon ska försvinna. men jag gör allt jag kan för att få henne bra igen. jag har själv fött upp henne <3 vill bara skriva av mig. hoppas ni inte tycker jag e störig som skriver sån lite onödig tråd.

myriis
0

Detta är inte alls en onödig tråd!

Jag förstår att du är riktigt deppig, det skulle jag också vara. Jag kände en otroligt underbar kanin förut, men hon dog när hon var tolv år. Det var jättejobbigt, för det var verkligen en jättefin vän.
Ta vara på tiden ni har kvar tillsammans och gör det bästa v det.

Tusen kramar till dig! <3

denisesalomonsson
0

9 år  är mkt för en kanin och NEJ det var inte en onödig tråd förstår dig tusen kramar <3333

Denna kommentar har tagits bort.
Sotis
0

Detta är inte en onödig tråd.

Jag förstår hur det känns. Förlorade själv min 10 åringa kanin sotis<3 Dom har ju alltid funnits där<3 *Många tröstkramar till dig<33*

sputtnick_plexus
0

Detta är verkligen inte en onödig tråd!

Jag förstår hur det känns, jag har aldrig varit med om att en kanin måste tas bort. En häst, har jag bara varit med om. Hoppas allting går bra, *tröstkramar* och lycka till!

Ellen95
0

Den här tråden är inte onödig!

Förstår hur det känns. Förlorade min bästa vän min kanin Sotis i år. Det är verkligen jätte hemsktGråter

*hundra miljarder tröstkramar till dig*<3

Clariiz
0

Somsagt är denna tråd verkligen inte onödig!

Jag förstår verkligen hur det känns, har förlorat väldigt många av mina vänner! Du får försöka se de ljusa stunderna med henne! Och tänka att hon har haft en supe bra liv! Om hon nu skulle gå vidare.. Lycka till! Håller tummarna för er!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Feliciaa
0

Neej :/

Jag har ännu inte förlorat nån vän.. Men som #1 sa, ta vara på tiden ni har kvar och låt henne få några bra sista år :)

[Niike]
0

*tröstkramar* <3333

Ta nu vara på tiden som är kvar ..

Stormviskaren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ska ta vara på den så mycket som möjligt. Jag älskar henne så mycket. jag har haft MÅNGA djur som gått bort genom åren pga att jag e uppfödd på gård med stor Angora uppfödning och vi har hästar och katter, marsvin, hundar m.f altså massor. men varje djur betyder så himla mycket!!! det går inte att beskriva för någon som själv inte älskat sitt djur så mycket och sedan försvinner det. Typ inga av mina väner förstår så jag älskar verkligen att vara inne på denna sidan o får skriva av sig och få era så himla snälla tröstande ord det betyder så himla mycket EN STOR BAMSEKRAM TILL ER <3 Vill också berätta att Klubban tyvärr mår sämre idag :( Hon andas tungt och är slö. Hon hoppar inte alls runt som hon brukara när jag har henne ute.. hon hoppar lite sen lägger hon sig utmattat ner. men jag bor granne med en vett så känns skönt. Tack än en gång!

KvirrZ
0

<333

- Mvh Emma