Hehe skriva av mi xD
Ja nu var det länge sen jag var på kanin.ifokus :P har inte haft tid har varit mkt prov och oro för peppe …..han har nämligen fått skräp i det ena ögat och hans tänder var grymt långa så vi var tvugna att åka in till vetrinären då skulle dom söva han !!!! första gången … otur nog fick jag inte vara med min gulle plutt skolan som vanligt som hindrar jag gick hela dagen och oroade mig .. men när jag kom hem berättade mamma allt han var också väldigt sömning … så nu måste jag ge han ögondropp… det är inte kul att ge men jag har kommit på ett knep jag har en mjuk kudde som jag lägger han på rygg sen ger jag han ögon droppar/droppe en i höger öga ska han ha…. sen efter det får han godis han (L)skar godis min lilla tjockis <3<3<3<3 .. sen i onsdags så åkte mamma me han till vetrinären för att ha en sån koll hur det hade gått då var det värre båda ögonen behövdes få droppar i det är jätte syn om honom .. men han har nt klagat ;) ja de va de ja ville skriva av mig om :D haha :P tack för ni tog er tid att läsa ;D
Stackars Peppe :( hoppas han blir bättre :)

stackare lycka till ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hoppas han blir bättre :)

Tack ….hoppas åckså på att det ska bli bättre xD :P

Åh, håller tummarna för att det ska bli bättre!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hoppas att han blir bättre! <33

Tack jag tror att dt börjar bättra sig det ser liksom fräschare ut :D

Håller tummar och tassar att han blir bättre!<3
Hoppas han blir bättre!<3

Hoppas han bli bättre :)<3

ja det gör jag me :D tack så mkt för allt stöd :D:D:D
Stackarn, hoppas han klarar sig! :)
Hoppas att det blir bättre! Välkommen tillbaka! ;D

naaw , stackare. Hoppas han blir bra!
Hoppas han blir bättre :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hur går det för honom? :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]