finns det inga artiklar?
Hej! har inte varit aktiv på iFokus på säkert 5 år. Då jag var väldigt aktiv fanns det även "artiklar" i varje grupp. I dessa kunde man lära sig om ämnet, exempelvis på råtta iFokus kunde man läsa om de olika teckningarna och färgerna i en. En annan var en artikel om vad man ska tänka på som nybliven råttägare.
Det var alltså ingen diskussionstråd utan med ett informationsinlägg.
Finns dessa fortfarande och var hittar jag de isåfall i denna gruppen om kaniner?
#0: För snart ett år sen fick hela iFokus-plattformen en helrenovering och efter den är det inte längre någon skillnad på vanliga diskussionstrådar och artiklar så som det var i gamla versionen av iFokus. Alla artiklar finns kvar, inget har försvunnit men jag mfl upplever som du att det kan vara bra knepig att hitta dem (artiklarna) nu. En del sajtvärdar passade på att märka alla artiklar från gamla versionen med etiketten "artiklar" just så att det skulle vara enkla att finna igen, det verkar inte Admin här inne på Kanin ha gjort så det enklaste är nog att använda Sök-funktionen eller välja en etikett som låter intressant i rullistan uppe till vänster under den stora Starta ny diskussion-knappen.
Hoppas någon annan kan vägleda dig så du hittar vad du söker!
// Harley