Kanin iFokus

Kanin

Läst 271 ggr
Lizziethebunny
0

Tjejerna letar fortfarande hem.

Hej!

Jag har fortfarande mina fem kanin honor som söker hem. Jag har letat här på iFokus ganska länge nu men har inte hittat något. Har ni några råd om var man kanske skulle kunna leta?

Om någon är intresserad av en kanin så hör gärna av dig via meddelanden för mer information.

All hjälp uppskattas! :)

[EM_L]
0

Facebook grupper kan vara en lösning.

Fridaaaa
1

#1 Många grupper tillåter inte det längre pga att facebook inte tillåter det. Men finns de som har undantag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sp0ngeb0b
0

Det finns många Facebookgrupper för omplacering av dels kaniner men också för alla sorters djur, nationella som lokala. Jag har själv omplacerat två kaniner via Facebook och det gick väldigt smidigt. Jag hade höga krav på det nya hemmet men jag hittade ett perfekt hem väldigt snabbt. Tycker det känns skönt att man kan se vem personen är, får lite bakgrundsinfo (även om det visserligen kan vara lögner men ändå) för mig känns det i alla fall lite tryggare än att bara se någons alias på t.ex. iFokus eller Blocket. Vet inte var du bor men det finns t.ex. "Kaniner och tillbehör i Skåne", "Omplacera" osv. Det är ju egentligen bara att söka efter omplaceringsgrupper.

[Anonym.anony]
0

Pris? Ort/län/stad?

Springflower_Haruki
0

Många fb grupper säljer men med gömda ord som (s) för sälja eller (k) för köpa m.m. Bara att gå in där och då inte använda ord som sälja utan typ jag har kaniner vid intresse pm! Sen är blocket en annan plats att lägga ut annonsen mot en viss summa dock om jag inte har fel :)

Jojjo908822
0

#5: ja, kostar 30 kr per annons på blocket.

//
Lucille