Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 387 ggr
EllinorErber
0

Kanin sökes södra skåne

Hej alla. Nu är det några år sen vår hane dog och vi är nu som familj redo. Vi söker en dvv eller fransk. Fast annat oxå av intresse då pälsvård är en hobby pga lh chihuahua och pudel.

Vi söker en hane som skall få bo fritt i vårt hem med oss som familj. En familjemedlem helt enkelt.

Här kan garanteras mycket kärlek, hantering och träning av olika slag :)
Hade uppskattat ev leverans om möjligt.

Lizziethebunny
0

Jag har några kaniner till salu. De är inte renrasig dvv men ungefär 75%. De är honor dock. Jag har letat efter bra hem åt de i över ett år nu men ingen har flyttat än.

Är det viktigt att de ska möta de önskemål ni har?

Jag förstår om ni vill leta efter någon annan, jag vill bara ta varenda chans jag får. :)

EllinorErber
0

#1: nej så länge den är handtag och väldigt hanterad så är mycket av intresse

Lizziethebunny
0

#2: De är inte väldigt hanterade än men vi försöker vårat bästa med att göra de lätta att hantera. De är också olika. Vissa är lättare att hantera än andra. Men om ni skulle vara intresserade så finns de på Öland och transport kan kanske ordnas. Hör gärna av dig via meddelanden för mer information om ni vore intresserade. :)

IdEmSi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1:
Hej! Har du fått tag i någon unge och var i Skåne bor ni? Vi har 9 dagar gamla dvärgvädur ungar i Malmö som blir leveransklara om ca 7 veckor. De är renrasiga, kommer vara mycket hanterade. Pappan är en duktig hopp-kanin och mamman älskar att gå i koppel. Dålig bild men de har inte öppnat ögonen än så vi vill inte störa dem för mycket.