Hermelin hane säljes
nirsors@hotmail.com
www.nirsors.se
Finns i Trångsviken, Jämtland. Transport kan fixas till Östersund och Järpen lite då och då.

¤ Zobel brun hane. Född 2007-02-03. Bed. 94p, senare 93,5p med avdrag för fällning. Jättesnygg kille! 400kr.

Vad sööt :>
Så söt! :)

Jättesöt :) Hoppas att du hittar ett bra hem.
Snygging!

Lycka till med att hitta ett fint hem till honom. Han var jättefin och kommer säkert gå som smör i solen! :)
så gullig :)
Tack =)
Han finns fortfarande kvar, transport kan fixas till Umeå i mitten av December.
Har beslutat för att sälja några fler hermeliner som jag inte kommer att ha användning för i 2008'års Avel. Bättre att dom kommer till någon som har användning för dom, än att dom bara får sitta här.
¤ Vit rödögd fuchs hane. Född 2004-03-24. Reggad på 92,5p, senare bedömd 93p. Bär på blått och white, ev. också på havanna. 200kr.
¤ White svart hona. Född 2007-06-15. Är just nu något stor, väger 1,5kg, men håller på och bantas ned. Bättre bild ska fixas! 200kr.
¤ Blå rex pälsad hona. Född 2004-12-31. Reggad på 91p. Var meningen att jag skulle börja med rex pälsade, men nu blir det inte så, därför säljes hon. 250kr.
Kan säga att den vit rödögda fuchsen är verkligen supermysig!
Bodde hos mig innan och var en riktig kelgris. ^^
Plus att han är väldigt fin.
¤ Blå rex pälsad hona. - Tingad
Så himla fina .
ååå Den vita var helt underbar, har alltid varit förälskad i kaniner med röda ögon. Synd att du bor så långt bort bara annars hade jag gärna viljat ta den kaninen. =(
Putt
Transport kan fixas till Umeå nästa vecka!

Söta. :)

Åh va fin fuch hanen var (: Man blir ju lite sugen allt! (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Den där white svart honan.. mums :) Fast jag har inte plats just nu :/
Putt
Gud såå fina de var :) Lycka till med att hitta hem :D (fel ras för mig dock..:/)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com