Någon mer i familjen?
Är det någon mer i din familj som gillar kaniner?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Ingen i min familj tycker om dem. De hatar dem inte åså.. Och visst hjälper de mig om jag ber.. Men aldrig att de skulle ut och kela med dem eller så..
Så jag får helt ensam ta hand om mina bebisar! Fast det gör mig ju å andra sidan inte ett skit xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Japp , min pappa och brorsan , mamma gillar att kolla på dom bara :P
Jepp, sonen gillar också kaniner
Mamma och brorsan, pappa är inte så förtjust i kaniner ;)
Syrran gillar kaniner. Mamma hjälper till med utfodring och sånt ibland, och att se till mina bäbisar. Pappa & Brorsan bryr sig inte särskilt mycket.. Men jag har faktiskt fångat på bild där min bror gosar med Roxy, haha xD

de har inget emot kaniner. de gillar att stå och klappa och kela med mina tre. :)

Mamma & pappa gillar inte djur. Om jag t.ex säger att Uzza hoppade jättehögt idag så blir mamma jättearg och säger att jag ska umgås med mina kompisar istället. Mamma skämtar om när dom dör & pappa är jägare… :'( Min syster tycker att de är söta. Hon har haft en kanin & en gerbil och hon matade ALDRIG dom, så jag fick det. Har världens hemskaste familj typ…

Mamma och pappa tycker att dom är jättesöta!:) Såja dom gillar kaniner ;)
nja, inte lika mycket som jag iaf ^^
mamma tycker kaniner är söta och hjälper till ibland, pappa kommer typ knappt ihåg vad mina kaniner heter :P, marsvinen är nog mer hans favoriter ^^
Fiffi är egentligen min lillasysters, dock jag som betalade och tar hand om xP så hon är min iaf ^^
Storasystern, njaa, inte direkt, dock gillar hon att sno dom av mig i soffan och sitta och skratta åt dom och säga: var är huvudet och var är rumpan? :P
- Mvh Emma

alla typ :) fast det är bara jag och min lillebror som sköter om dom och så..

Mamma och min syster gillar kaniner. Pappa har väl inget emot dem heller :)

Njae inte speciellt, men dom tycker ju om min kanin iallafall. ;)
Min mamma gillar ungar, hon tycker det är söta :)
Min lillebror ägde Emilo förr men nu r han min :)
Alla gillar dom ju, tycker ju att dom är söta osv.

Pappa vet innerst inne vad dom heter men han kallar dem alltid bara för kaninerna. Han har gått med henne i sele någon gång, byggt burar & städat i kaninhuset.
Mamma kelar med Engla på sommaren för då kan hon sola samtidigt. Hon brukar vakta henne när hon är i hagen också. Och hon älskade ungarna :)
Min brorsa har provhoppat Engla, men inte mer. När vi hade ungar så kom typ hela släkten hit & skulle titta på dem :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Min syrra gillar kaniner och mamma lite grann hon ger mat och klappar ibland men hon tar aldrig upp honom. Pappa och brorsan är allergiska, men pappa gillar ändå kaniner om de är ute tex på sommaren;)

Mina föräldrar tar hand om dom små och kankse hälsar på dom små om dom går förbi och dom börjar bli mer och mer intresserade :) Syrran har en kanin som hon knappt tar hand om! Bara pappa och jag som ger honom mat och vatten.

Hela familjen älskar kaniner.

#18 Kullsyskon till Albin, Napoleon heter han. Nej, bara när hon städar (1gång/månaden) Vi får inte röra hennes kanin!

#20: Jag visste inte ens om att det fanns en fjärde kanin i familjen. Nu säger jag inte detta för att vara elak, men jag tycker otroligt synd om kaninen.
www.frihetenskaniner.se
#20; Stackarn.. :/ (inte för att vara elak men..)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#21 Det är du inte ensam om! Jag gosar och motionerar han när hon är hos en kompis eller borta från huset helt enkelt.
#23; Kan du inte köpa honom av henne? :P Eller typ muta henne.. xD
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#23: Vad bra :)
www.frihetenskaniner.se

Eftersom pappa matar mina kaniner hela tiden misstänker jag att han tycker om dom (: haha. Mamma hatar dom. Hon har klappat min första kanin nån gång…men dom andra har hon nog aldrig rört. Syrran gillar väl oxå dom, fast hon bor inte hemma längre.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Alla :) Pappa ger alltid kaninerna en bit morot innan han går till jobbet, och pratar med dom och så, eftersom han åker till jobbet rätt tidigt, när ingen annan är vaken. Mamma släpper ut dem i hagarna innan hon åker till jobbet (då sover jag fortfarande). Sen hjälper mamma alltid till med burstädning och sånt om jag inte hinner.
Mamma brukar även lägga ut pengar till burar, spån och sånt när jag inte har råd <3 Sen gosar de massor med kaninerna och så! :) Även min bror ;) Mamma är även väldigt insatt i min uppfödning och vill gärna lära sig mer om raser, färger och så.
Jag tycker det är jättebra när föräldrarna bryr sig. Det är ju trots allt de som har ansvar för kaninerna innan man fyllt 18, iallafall enligt min åsikt.
Alla i familjen. ^^
Jodå, min mor har uppfödningen tillsammans med mig.
Min pappa hjälper till att bygga burar mm.
Mina två äldre systrar följer gärna med ut när de kommer hem, för att kolla och gosa.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Mamma är inte så förtjust i kaninerna men tkr ungar mm är sött
Pappa är lite insatt intresserad av både Kaninhoppning och kaninavel/utställning, de är ändo så att han har en dotter som har 9 kaniner och föder upp som intresse.
Min syster har också en kanin, Ego, fast jag håller på med han o sånt med såklart, syrran e inte så insatt i kaniner, men tkr om att kela ibland.

Oja :) Mammas idé att börja ta lite kullar på flickorna så :) Sen har pappa byggt burar hit och dit, och hagar, hus, hinder och så :)
Nja.. De har inget emot kaninerna med de håller ändå inte på med de. Klappar de knappt ^^ Eller jo, min brorsa kan klappa de ett tag om han kommer hem någon gång :)
Men pappa hjälper iaf till att bygga burar, hagar, hus m.m. :)
Mamma tycker om kaniner :) Hon hjälper ofta till med utfodring och städning om jag inte hinner. Pappa tycker om att gosa med dem. Har jag någon ute i sele kommer han alltid fram och ska gosa lite;) Syrran är inte så intresserad. Min bror tycker om dem och gosar gärna:)<3
Min mamma älskar mina kaniner. Dom är hennes små solskensbollar :) Alltid då jag inte är hemma så gosar hon med dem, ger dem mat osv.
Pappa gillar bara Alfred. Hahaha. Favoriserar han som tusan osv ;) Men ja, han hjälper också till om jag inte är hemma och vill deras bästa på alla sätt å vis.
Min brorsdotter gillar kaniner väldigt mycket, och har två st :)
Hennes mamma (min brors fru alltså) gillar också kaniner :)
Mamma gillar dem,hon matar dem, motionerar dem osv när jag inte hinner. Hon kallar Lowe för sin lilla son ^^ När vi åkte och kollade på honom så blev hon kär direkt :P
Pappa har ingen stor del i kaninskötningen, han tar hand om dem om jag och mamma är bortresta t.ex. Han är väl lite intresserad, men inte mer.
Mina syskon tycker de är söta och så, och hjälper till att ta hand om dem om det behövs. Min bror hjälpte till att fixa till Lowes nya bur :) <3 Dock har han och min ena syster inte träffat dem alls mycket eftersom de inte bor hemma.. :P
Japp, hela min familj tycker jättemycke om Leona :)
När mamma e hemma så brukar hon släppa ut henne och gosa med henne o.s.v :D Och även fast min pappa e allergisk så hindrar det inte han att sitta och gosa med henne på min säng. Min brorsa tycker att et är jättekul att reta upp Leon så att hon blir arg och morrar, men han e ju snäll med hon också och så ^^,
njae, inte så ^^
Min mamma älskar kaniner. Hon brukar mysa och ge mat på morgonen till Malaika.
Pappa är inte lika insatt i kaniner, men visst gillar han att titta på dem. Och om jag ber honnom att t ex ge mat så gör han det. Han har inget emot dem om man säger så.
Min syster älskar kaniner och har själv en kanin.
lillsyrran och storsyrran :)