Nu ha hon lärt sig!
Nu har Filippa äntligen lärt sin att "ligga i mitt knä" .
Det är så sött <3 Jag tänkte lägga up någon bild är så ni får se ^^
Men jag undrade; Om hon ligegr sådära i knät, kan man klippa klona också då? Eller är inte det bra .. ?
_Vet inte riktigt i vilgen grupp tråden ska vara i :/
OBS! Bilderna är tagna på sidan ;) Sorry xD_

vad sööööt<3

Vad kul :D Söt bild :) Hur lärde du henne? ^^
Det kan man nog fast det är nog inte så bra om hon ligger så och när du klipper sprattlar hon till, men om hon brukar ligga stilla och lungt så är det nog inga problem :)
#3 Hmm, ja, hur gjorde jag ? xD
Ganska svårt att förklara. Men så som hon ligger på bilden gjorde jag, fast jag hållde i hennen med händerna, gjorde så lite varje dag ungifär. Fast hon spände sig mycket, hon tycker det var lite små läskigt. Mne nu är hon helt avslappnad ^^

Vad söt. :)

#4: haha xD håller på med lippo att han ska kunna ligga på rygg för det är så mycket lättare att klippa de små klorna då ^^ Men har än så länge bara klarat av att klippa lite på Mollys klor själv :) Jag är så himlans rädd att jag ska klippa fler eller i pulpan.
#6 Då jag klipper klona är jag rädd att jag sak klippa i pulna eller klippa fel. ;S Vill ju inte att det ska hända min bebis något ^^
Vad roligt ;) Jag brukar ha Zoie sådära och klippa dom sådär ibland :P

#7: Nej precis :) men skulle man doppa klon i typ potatismjöl eller något om man klippte i pulpan om det började blöda?
Vad skönt :)
#9 Om man klipper i pulpan ska man doppa den i potatis mjöl då brukar det sluta :)
Om dom börjar blöda ska har jag hört att man ska doppa klon i potatismjöl :)

#11&12: Okej tack :) Det kan vara bra att veta om det råkar hända någon gång.
Gulligt :D
Det blir så varmt och skönt då hon ligger så <3

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se