Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 679 ggr
[Saarah]
0

OT Fredagen den trettonde

Fredagen den trettonde idag!! :S :P

Är den nån som är skrockfull här? Själv har dagen flytit på utan större problem (: Fast jag kmr ihåg senaste fredagen den trettonde, det har ju redan vart en en gång det här året (;(  Då hände det värsta tåg+mopedolyckan här vid mig, det satt tre på moppen, en går i min skola, elr han gick ut i år, kompis med min brorsa, och sen var det en kille till som var hans kusin, han dog det var baratyp bitar kvar om honom :/ sen var det en tjej också som skadade sig ganska allvarligt tror jag :/ han som gick i min skola bröt benet bara, puuh. Sorligt värre :(

Nåt ni vet som har hänt, elr har hänt er? :P

SaraB
0

Är inte det minsta skrockfull, 13 är mitt lyckotal :)

[Zoie]
0

Hmm  Jag har lite otur . Det är ju Dalecarlia cup veckan och det var en i andra laget som vi mötte som råka sparka mig så nu har jag jätte ont i foten så jag kan ej vara med och spela :(

Tina-A
0

Inget oturligt har än så länge hänt mig, tror inte på sånt :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Inget har hänt mig heller, ska ha mitt "för" släk kalas idag, fyller år på Söndag och är borta då. Så hoppas inte på nå otur ;-)

[Saarah]
0

#1 + #3 ;thihi okej (:

#2 hoppas foten blir bättre (;

[Saarah]
0

grattis i förskott ;)

KajsaM
0

#6 Tack! Om du menade mig :)

Stj3rnfallet
0

Jag har alltid otur på ngt sätt :P Men har aldrig trott på ngt sådant över uhvud taget. Kanske när jag var yngre, men länge sedan nu :D Tror inte att jag är det minsta skrockfull. Tror på andra saker istället!=)

Tiggros
0

Inte hänt så mycket mer än att jag köpt en underbar kuse till häst =)

myriis
0

Min helt nya kamera ramlade i sjön..

Keligast
0

Ikväll skall jag rida på en ny stig :/ Hoppas jag inte ramlar eller något,,

Mysterious
0

Nix,tror inte på sånt :P

[Quellii]
0

Jag tror att oturen kommer om man oroar sig för den ^^
Idag har det varit en toppendag! Soligt som det inte varit på ett tag, jag har varit i stallet och sen så har jag myst med kaninerna :)

soten
0

Jag har "tur" för jag får äta tårta idag!

KvirrZ
0

Hade otur. Muin sko fastnade i gegga xD

- Mvh Emma

twinnie
0

Om man är inställd på att det ska hända något kan jag lova att det gör det! Själv hopptävlade jag igår med lägerhästen och kom trea :)

Martina-b
0

inget hände mig:P

Keligast
0

Rekyl har förstört ägarens bil till stallet :O Och rymt! Men vi fick in han igen som tur var

Matilda_91
0

Hahaha fredagen den 13 råkade jag krossa min stora rumssspegel, men har inte känt av någon olycka än ;)

Jojsan
0

brukar försöka att inte tänka på när det är fredag den trettonde… då kanske det händer nåt :O men det har inte hänt nåt, förra fredan var ja å bada ^^

Noa-Nisse
0

jag fyllde år fredagen den 13 juli ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

Frida-L
0

Gissa vad som hände mig fredagen den 13:e!

Mitt plan hem från Usa åker upp i luften och det börjar lukta jättebränt. Så planet måste nödlanda och vi fick boka om hela hemresan :P

huldisen
0

Jag fick mens då ;P Inte så otur kanse men det var det ända som hände mej ;P

Jennie104
0

Det är min tur dag :)

Jag föddes Fredag den 13

Clariiz
0

Min syster föddes fredag den 13.. Så njaej.. xD

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

MarHai
0

Varför putta upp så gamla trådar?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Stormviskaren
0

asså fredagen den 13 har alltid varit en bra dag för mig :)

Clariiz
0

#26; Håller med ^^

#27; Samma här..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Lippo
0

haha jag föddes ;) Fast föddes den 13 april på en torsdag :)
Det händer inget mer än vanligt för mig.

aliciia
0

jag tror jag är född fredagen den 13 :), fredagen den 13:onde är ju en tur dag (:

Mimmiih
0

HAHA! Jag tror inte på skrock och sånt, mne det gör min kompis :) 

På min skola var den nån slags orienteringsdag oxh jag, agnes och min skrockfulla kompis, Linda, skulle cyckla till samlingsplatsen en liten bit in i skogen. På vägen dit råkade hon cykla på en A-brunn (du kanske vet att det ger otur enligt skrock…) och Linda blev helt galen. Jag och Agnes bara sa till henne att det inte skulle hända ngt, mne när vi väl var framma och skulle leta efter den 4:de kontrollen, ramlade hon på stigen och blev blöt och jordig.  Efter det när vi cyklade hem cyklade hon på EN TILL A-brunn. Agnes hade svngt av hemmåt medans jag och linda skulle hem till mej. Hon missade då en sväng och Jag sa: Sväng, SVÄNG! Hon skulle då göra en tvärsväng men bromsade med fel broms (Båda bromsarna satte på styret) och flög tvärs över styret.. :P Vi höll på att skratta igäl oss! :D

Sosso
0

#31: *asg* :D