Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 231 ggr
TiffanyWhaleheart
0

Dvärgkaninunge säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag behöver tyvärr sälja våran kanin på 3månader då tiden inte kommer räcka till.
Han behöver komma till ett hem där han få vara aktiv då han är väldigt sprallig och full av energi men även gillar att mysa.
Rumsren iallafall dem gånger han sprungit runt (bara haft han i ca 1 vecka)

Han är väldigt matglad vilket kan hjälpa att lära han nya saker.
Inte visat tecken på rädsla och väldigt bekväm redan första dagen, men behöver vänja sig mer vid att bäras.

Finns på hisingen i Göteborg.

Tillbehör får man med.
Helt ny bur finns att köpas till!

Elincarnbring
0

Hej! Det är så att jag och min sambo skaffade en liten dvärgvädur för ca 2 månader sedan. Han har från första början varit väldigt rädd av sig, första dagarna satt han bara i sin bur vilket jag förstod kan vara normalt. Vi har honom inne och har alltid öppet bur dörren så han kan springa in och ut.
Nu till problemet, han är så rädd att det inte går att hantera honom överhuvudtaget. Det går inte att klappa honom, lyfta honom osv. Enda gången det går att klappa honom lite är när han äter sin mat. Utöver detta så är han glad och nyfiken men jag är så frustrerad då detta inte alls är vad jag var ute efter när jag köpte kanin och inget jag heller varit med om med mina tidigare kaniner. Vad ska jag göra?