TrampeCharlie hatar att bada

:o Jappo har aldrig badat xd

Varfär badar du honom? Kaniner gör rent sig själva så bra så, så bad behövs inte :)
Själv badar jag endast mina kaniner om de är riktigt skitiga och inte kan få bort det själva..
Tänkte fråga det också .. Varför badar du honom?:)
Men du hade verkligen tagit bilden i rätt sekund;)

Ja varför badar du honom?
Jag duschade av Disa en gång, det var när hon var lös i magen och det hade fastnat jätte mycker löst bajs i rumpan, vi var tvungna att klippa lite t.o.m :O
Men hon tyckte inte att det var så farligt, det var rätt mysigt efterråt när jag virade in henne i handduken :)<3
Mina jag har nu har jag aldrog badat men mina 2 förra flickor var jag tvungen att bada ibland då de hade känsliga magar och blev skitiga i rumpan/tassar, de låg bara i mitt knä och jag fixade och trixade, jag satt även jag i duschen då man annars blev lika blöt iaf xD
- Mvh Emma

Har aldrig badat Hampus och kommer nog inte göra det. Och undar också varför du badar han, efter som det är helt onödigt? :)

Man ska inte bada kaniner, deras naturliga fett försvinner. De sköter tvättningen själva :) Men har man en kanin med mycket hår får man göra det ibland om det är smutsig.

#5 -har oxå badat Tindra en gång för att hon var lös i magen och vi fick oxå klippa :O :S :/
Altså självklart badar jag ju inte han till vanligt xD men han hade haft diarre :/ Det där var 3 vattenbaljan jag hade .. urch vatnet i nummer 1 var typ helt brunt xp

10# aha :) Klart man ska göra om man inte kan få bort det"

#10 okej :) då e han ren o fin nu då ;)

Jag badade sotis rumpa när han hade diarre, Han tycket nog attdet var skönt att få bli tvättad av.

vet du varför han fick diareé?
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

#14 Han var väldigt gammal (är tyvärr död nu :'( )Det var typ i början av sommarn gräset hade kommit och han hade ätit väldigt mycket gräs. och så hade han börjat smalna av.
Har aldrig badat Alfred.
Saga har jag badat en gång då hon var dålig i magen, men det var för längesen nu. Hon tyckte inte om det, men hon brydde sig inte heller så mkt.
Theo har jag redan fått bada två gånger, men ja, nu behövs det inte på ett tag tror jag.
Det blev nog en rätt stor omställning för honom då hans syskon & mamma flyttade å då blev han lite dålig i magen, å eftersom han är så långhårig så fastnade det å allt gick inte att klippa bort så ja, han fick bada lite då.
Andra gången var när jag var hos Malin & Malin.
Theo & Stitch satt å tvättade varandra hela tiden å blev tillslut så äckliga å toviga & hade en massa kiss på sig från Malins andra kanin Lilo å sådär så vi var tvugna att bada utav dem.
Theo var hur lugn som helst å brydde sig inte alls då :)
#16 HAHAH xD Gud så söt!

Åh nej! de hatar att bada! Man får sätta på sig bikini det skvätter så! (x
#16 haha vi tittade just på badbilderna :)
och nej Stitch gillade det inte särskilt mycket men helt kissig och äcklig vill man ju inte att hon ska vara…
#19 Hahaha! Jaa, dom var rätt äckliga då faktiskt ;) Synd att inte Stitch gillade det lika mkt som Theo bara..
#16: HAHA, så söt!
Jag har aldrig badat Sputtnick & Plexus.
jag badar dom bara om dom är verkligen jätte skitiga och att dom inte kan få bort det själva.

Jag har aldrig badat Mulle.
Fia är den enda av kaninerna som jag har duschat.
Men sen är hon ju en liten lortgris.
Vet inte vad hon lyckats få i pälsen, men stelt var det och hon fick inte bort det själv (satt en del på huvudet).
Lyckades säkert rulla sig i något när hon sprang i hagen. =P
Hon tyckte det var hur kul som helst att få duscha lite. ^^

#16 - #24 - GUD SÅ SÖTA <3

Jag tränade hoppning i skogen och hoppade över diken , längre och bredare och då badade dom samtidigt ;)
#16 , 24 och 26. Skit så sött <3 :')
Har aldrig badat någon av mina kaniner
Mina gillar inte det. :P

Har aldrig badat min kanin, men jag tror inte att hon skulle gilla det. ;)