Jag behöver ett smeknamn
Hej! Jag har en blandning med b.a fransk vädur och han e en svart hane som heter Black Panther (han har en annan stavning) tog det eftet sjärnans bortkom har ni några bra tips?? Hjälp mig…
Lite info om han: en kanin på ca 8-9 v, hängande öron, VÄLDIGT stor, blandras på fransk vädur belgisk jätte och white nånting hehe…tips?!
Mr Midnight? Det är ett fint namn om han är svart och har lite vitt i pälsen. Jag har en svart kanin med lite få vita hår här och där på ryggen så den ser ut som en natthimmel. Problemet var bara att det var en tjej. :P
Bagheera? Han är ju en svart panter. :D
#0: Jag skulle rekommendera att bara låta smeknamnen komma som dem gör, det är inget man behöver tänka på i förhand. Det brukar också vara lite gulligare när dem kommer naturligt
Har en tendens att ge mina djur smeknamn som inte är i närheten av deras namn. Det kommer naturligt bara.
Ja mina kaniner heter Haruki och Misaki. Och deras smeknamn brukar variera mellan Haru, Missi, stubben, mupp, potatisboll, fluffrumpa och massa andra saker. Men främst Haru och Missi haha. Det kommer som sagt naturligt och det behöver inte vara kontinuerligt, de förstår på din ton. :3