SKÄMTAR DU MED OSS TILDA?????!!
What?!?!! :O
!!!! :'(
VA???!! Är han död?? Nej vad hemskt..
OMFG!
Matilda - vad är det som har hänt? Säg att du skämtar .. :'( <3
Nu är jag chockad..

Nejmen vaa ?!?!?! vad har hänt ? :O :( Usch :(

Skulle aldrig skämta om något sådant …
Idag klockan 17.59 somnade Moses in på Strömsholms Djursjukhus. Veterinärerna var inte säkra på vad som var fel, men troligtvis Trumsjuka eller Förstoppning.
Han tog sina allra sista andetag i min famn.
Jag vet inte vad jag ska ta vägen, eller göra eller någonting annat. Tårarna har runnit konstant nu i 3 timmar.
Men Tilda :( Gumman! *Kram* Vilken chock det måste varit, när du precis fått hem Yra och allt :/
Neej ! Vad tråkigt :( *tusen kramar *

Usch vad hemskt :( R.I.P Moses
åh, vad tråkig!=(
Men så hemskt!!! :´(
Usch vad hemskt :''( <33

usch så hemskt många tröstkramar…..
Matilda , jag är hemsk ledsen. Sitter här med tårar i ögonen och tänker på dig och Moses. Ni hörde verkligen ihop. Tänk så hårt livet är .. Det här kunde bara inte hända! Moses ska finnas där! Han kan inte vara borta! När jag läser ditt namn "Twinnie" är det första jag tänker på en bild du hade med i någon tälvning på dig och Moses. Det syntes att ni verkligen var bästa vänner.
Fattar inte hur någon sånt här kan hända. Jag blev helt chockad när jag läste det! Förstår precis hur du känner dig, har också förlorat en fyrbent bästa vän. _Nu rinner tårarna här med…
_
Beklagar verkligen. Massa tröstkramar från mig och ninerna. <3
/Maja

Tack allihopa! Ni gör verkligen den här sorgen lättare att bära <333 :'(
Beklagar verkligen! Kaninernas små magar kan verkligen vara oberäkneliga :(
Men gud! :o
Jag får ont i magen å tårar i ögonen.
Jag beklagar verkligen sorgen jättejättemkt, precis som Niike säger så syntes det att ni var bästa vänner & allt.
Moses var verkligen en av mina "favorit kaniner" här på sidan, han var verkligen speciell, lilla bebben.
Åh. Jag är verkligen SÅÅÅÅ ledsen för din skull!
Livet är verkligen orättvist ibland! :(

Nej vad synd=( Många tröstkramar från mig om mina kompis + mina kaniner<3<3

Jag vet exakt hur det känns .. eller så kan jag ju inte säga. men .. då min 9 åriga hund dog, Ludde, så dog en del av mig med. han var min bästa vän, och han skulle ju leva föralltid, eller hur? Folk sa att det skulle ta en vecka, sen skulle det kännas bättre, han dog 06, och först nu har jag accepterat att han är borta.
Jag får tårar i ögonen när jag anar hur du mår,
var stark vännen, livet går vidare … med eller utan sin hjärtevän. Tänk på att han slipper lida av det nu var han dog av,
och att han antagligen levde världens lyckligaste liv med sin
absolut bästa vän.
Jag är så hemskt jätteledsen att det här hände just honom,
och dig … Nu känner jag dig inte så bra, men jag tänker på dig iallafall, och hoppas att sorgen inte blir alltför tung att bära .. även om det kan vara olidlig ibland :/ .. var stark!

stackare… Han som var min favorit på sidan… =´(
TRÖSTKRAMAR från mig och Nisse ='(
Herregud! <3 Jag trodde med du skojade, men du skulle ju aldrig skoja om ngt sådanhär… SHIT <3 Vi finns här för dig! :( Det vet du!
Oh va chockad jag blev! :( Moses var jättefin o verkade go att ha att göra med! Även jag, som inte alls känner dig nånting märkte hur mkt du älskade/älskar honom.. Du som styrde med att planera en kull på honom till o me :( En liiiten tröst är ju att han fick ett jättebra liv hos dig, bättre än vad många kaniner får!

Stackars dig!<3 MÅNGA tröstkramar<3 Vet oxå hur det känns att förlora sin bästa vän.

Guud vad hemskt :( De värsta som finns är när ens djur dör !
Jag kommer ihåg när min älskade Fanny dog , de va hemskt :'( ingen som stog på bakbenen och tiggde efter macka vid frukosten , ingen som hoppade upp i sängen och ville kela , ingen att skratta åt varje kväll när hon skulle tas in , vilken buse hon var, nana , nana, naanaa du kan inte ta mig ;) Saknar henne varje dag <3 :/
Hoppas Moses får de bra där uppe ! Tröst kramar <3
Vad hemskt! Men vad bra att han fick vara hos dig sin sista stund. Det fann han nog mycket tröst i. Många tröstkramar till dig!
usch vad hemskt! trodde inte heller det var allvar, kunde inte fatta det! :'( stackars dig!! men han har det nog bra där uppe nu *tröstkramar*

Så fort jag läste Vila i frid, Moses <3 Så fan vad jag blev chockad :O Lilla bebben <3 Verkligen en drömkanin var han, vad jag har läst och go var han. Aww..håller på att gråta här fast han inte var min kanin men han var spec. på denna sidan :'( tusen tröstkramar till dig!! Åhh vill bara åka hem till dig och krama om dig..men han har haft det super hos dig dessa få åren..vila i frid Moses <3

Tack hörrni :') Har tänt ett litet ljus vid hans grav och lagt dit lite blommor! Tur att jag har Yra här. Hon är ju riktigt lik Moses till tempramentet, så det känns lite som att ha honom här .. Och hon tröstar ju såklart!
Men inget kan någonsin ta hans plats i mitt hjärta <3
Neejj! Lilla Moses!!! <3333 :'( :'(
Vila I Frid Moses! Lova mig att du gör det!!!! <33333333
Hälsningar Vemsan

Herregud lilla gumman! Usch så hemskt! Det var ju verkligen KÄRLEK mellan är, han var ju som en hund. Du ska veta att jag finns här för dig om du vill prata. TUSEN kramar och vila i fred Moses!!!! :) <3

Eftersom jag inte kan lägga en ros på hans grav kommer en här;
--;-:@
R.I.P Moses
--;-:@
Jag kan inte fatta det alltså.. :/ Vila i frid Moses, vi tänker på dej! Tröstkramar i MASSOR till dej Tilda! <3
jag ryser i hela kroppen och har en klump ihalsen, det är ju så sorgligt :'( jag känner inte dig och jag kände inte moses, men ändå. usch, jagf hatar sånt här :'( det är ju alltid jättejobiigt när det händer :( <3
_Jag måste också rosa till våran underbara lilla vän!
_
Hälsningar Vemsan

Herregud! 
Moses var en kanin som jag tror alla kände här på KIF, man fick ju lära känna honom genom dig, och genom alla kort på honom och filmerna du gjort…
Så att han inte finns längre gräver stort hål i mitt hjärta, lilla Mosespojken
Vi alla kommer minnas honom med kärlek. Det var sån han var, älskade Moses.
Jag kan inte ens tänka mig hur det då känns för dig Twinnie, när jag som inte ens känner honom i reality blir så ledsen av att läsa det här.
Många tröstkramar vill jag ge dig!
R.I.P Moses
Tröstkramar från Carro och Gubben, Skutt, Figaro och Schneewitchen
Men :'( Vad lessen jag blir :'/
Vila i frid Moses! <3
Jag vet att det är jättejobbigt, skickar virituella tröstkramar till dig och hoppas det känns bättre snart..! <3

Tack !!! <33
Ja, det är ju sånt här som händer. Veterinären hade ögonen fyllda med tårar när hon fastställde att han dött. Trots att han låg och kippade efter andan lyckades han tränga sig in i ännu ett hjärta och beröra ännu en person.
Det var det som gjorde honom så speciell. Hans sätt att fånga ens hjärta på bara ett par ögonblick!
Den sista tiden var hemsk. Han låg på sidan och bara gapade och kippade efter andan när vi satt i väntrummet. Hans mage var uppsvälld och STENHÅRD. Man ska ju känna lite motstånd när man känner på magen men hans mage var stenhård, verkligen! Han var helt blå runt munnen och tungan var också blå. Syrebrist, antagligen. En djurskötare såg att det var illa och kom fram för att ta tempen. Då brast det. Både mamma och jag grinade och grinade. Stackars Moses kissade på sig :( Det var väl i samband med tempen..
Veterinären träffade på honom under högst 2-3 minuter och grät nästan själv!! Helt otrolig den kaninen var alltså! Saknar honom så himlans mycket. Trodde jag skulle dö till en början men hans tid var kommen! Och när jag tänker tillbaka vet jag att han hade det bra under hela sitt liv. Han gav mig så mycket! Han tröstade mig när jag mådde skit, han gav mig hopp när jag trodde jag skulle tyna bort. Utan honom skulle jag inte vara den jag är idag. Han var verkligen speciell och jag tror att han har gjort ett litet intryck på varenda människa som träffat honom! Han kämpade in i det sista och ville verkligen leva! Jag satt och viskade till honom på väg till Strömsholm "ge inte upp, ge inte upp". Och jag tror att han tyckte det var jobbigt att släppa taget, precis som jag..
Och jag säger bara en sak: Om er kanin är hängig, uppsvälld och spänd - åk direkt till närmsta djursjukhus!! Man tror inte det är så allvarligt, men kaniner visare inte symptom förräns i sista stund, vilket är lite lurigt med dem! Och ge inte era kaniner fiberfattig mat. Hö är viktigt.
Detta är ord från veterinären. Hon var djupt ledsen över att det blev som det blev, men tyckte inte att jag skulle göra samma misstag igen!
Mitt liv kommer inte vara detsamma utan honom, men jag känner redan att det var bättre att han dog än att vi skulle betala 10 000 kr för en behandling som ändå skulle orsaka honom mer lidande! Veterinären var så snäll att hon inte tog ett öre betalt!
Tack för tiden Moses. Du gav mig allt älskling <3

Ojsan. Vilken snäll vetrinär :) Men turen i oturen så har du ju busfröet Myran :)
nej inte MOSES!! :( men som du säger tilda så har han ju haft ett ett av de bästa liv en kanin kan önska sig! och det tror jag han är mycket tacksam över och han vet om att du älskar honom! och det är ju tur att du har yra nu också, så du har något att göra likosm. så du inte helt deppar ihop. djurkanju somsagt betyda hur mycket som helst för en person!
ha ha det bra nu tilda! och vila i frid moses!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Herregud Tilda, omg. Vet inte vad jag ska skriva :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
usch vad trist! Finns inget värre än när någon man älskar dör :( Kramar till dig som fått uppleva det värsta idag *kramkram*

Usch jag är alldeles rörd av att ha läst allt det här. Hittar inte ord just nu. Tröstkramar till dig och gråt så mycket du behöver.Sök tröst hos din mamma eller dina kompisar och tillåt dig själv att vara ledsen, det behöver du. Jag har nyss läst Bröderna Lejonhjärta för mina barn och jag tror nog att Moses är i Nangijala nu, där har kaninerna det bra.
Jag beklagar verkligen den fruktansvärda sorgen.. Ryser i hela kroppen och är verkligen, verkligen jätteledsen för din skull Matilda.
Kramar på dig gumman!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
" _Jag fick låna en ängel, Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag, Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt, Jag fick låna en ängel
För en stund
Du gav mig allt, Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig, Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'
Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?_ "
Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel,->här lyssnar vanligtvis inte på henne men den låten är verkligen fin och kanske stämmer bra in på dig och Moses.
Tilda jag började gråta när jag läste dina inlägg. Man ser i varje ord du skriver att du älskade honom och saknar honom!
<3
Så sorligt. Det är inte kul när ens djur dör jag vet hur det käns.
NEEEJ Inte Den underbara söta MOSES!:'(
Att något sånt kan hända är juh så orättvist!Jag och Alfred Beklagar sorgen 
Stackars dig! Matilda … Tråkigt att Moses dog:'( *Tröstkramar*

Jag kan fortfarade inte smällta att han är död.. Hur mår du Matilda? :) *Tröstkramar*

Beklagar sorgen, Twinnie, Att mista ens bästa vän är alltid lika svårt.
Sköt om dig, Gumman, du klarar det. <3
Jag har haft kontakt med amanda_b som är bortrest och hon beklagar sorgen Matilda. <3
Nej, vad tråkigt :(
Herregud, vet inte vad jag ska skriva :''( SÅ Himla ledsen för din skull, han blev ju inte ens gammal. Förstår att du gråter så mycker, precis så var det när jag var tvungen att avliva min Busan- har aldrig gråtit så mycket förut.
Så himla ledsen för din skull….*Tröstkramar** :'''(
- Mvh Emma

Hur är det Matilda? *tröstkramar* Kan inte förstå han är borta..<3

så hemskt!!
Men herregud! :'( Lilla Moses! Tro mig eller ej men sitter med tårarna rinnande :'(.
Ni hörde verkligen ihop. Trodde aldrig han skulle dö.. :'(
Tröst kramar till dig gumman!!! <3
När jag ser Twinnie tänker jag Moses direkt.. Ni hörde verkligen ihop. Jag har jätte ont i magen, helt tom innuti och gråter :'(. Ni hörde verkligen ihop! Stackars dig .. Nä jag tror jag spyr (seriöst, jag är helt förstörd nu.. din stackare!!).
Mår sjukt dåligt.. och jag har inte ens träffat honom.. Din stackare!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vet hur det är att förlora någon man verkligen älskar, någon man älskar på riktigt.
Tröstkramar från mig & Engla!
www.frihetenskaniner.se

Jag hittar inte ord Matilda. Jag vill skriva nagot som tröstar, men inser att det inte finns ord som passar in pa hur underbar Moses, Bebben, var!
Detta berör mig väldigt mycket da jag träffat bade dig och Moses och pa nära hall sett hur fin Moses var och hur nära ni stod varandra.
Moses och Elvis som var bästa kaninvänner <3
Jag minns det som igar när Moses och Elvis skuttade runt i det gröna gräset pa var tomt!
Jag tänker inte skriva att jag vet hur det känns, för det vet jag inte. Men jag anar hur du känner dig just nu. Att mista nagon nära känns som ett stort svart hal i magen, nagot som saknas.
Manga, manga Kramar fran mig, om du vill prata sa vet du var jag finns <3

Vill ge dig tusen kramar om jag bara vore där, så du får ta dom ändå!! :)

Nej!, Inte moses!, när jag läste vad som hänt fick jag nästan en gråt i halsen, även fast jag aldrig träffat honnom så vet jag endå hur underbar han måste ha fart… Många tröstkrama från mig !
R.I.P Moses!!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tilda, jag ska hälsa fran Julia att hon tänker pa dig och Moses <3<3<3
Tilda, blev medlem bara för att kunna skriva till dig.
Jag tänker på dig och älskade Moses hela tiden, och
jag kan verkligen inte uttrycka i ord hur ledsen jag är.
Jag har ju träffat Moses, och jag kan säga att han var
en av de mest speciella och underbaraste kaniner jag
någonsin träffat. Ni hörde verkligen ihop.
Matilda <3 Moses föralltid
pussar och kramar, din Julia

Jag mår mycket bättre nu (iallafall på utsidan)! Mycket tack vare er, men också för att jag vet att han fortfarande finns kvar i mitt hjärta. Då han försvann så hastigt kändes det som han tog med en del av mig samtidigt. Men sanningen är att han inte ens har försvunnit. Han finns ju alltid här hos mig! Det tänkte jag inte alls på innan..
Men samtidigt mår jag piss. Så dåligt man kan må någonsin, någonsin, någonsin. Men jag vill inte vara ledsen. Jag vill inte gråta. Men varje gång jag skrattar eller ler känns det som en synd. Det är jättejobbigt.
Och mamma och jag har pratat om att skaffa en till kanin till hösten, men jag vet inte .. Det känns verkligen som en synd!! Det finns ingenting som kan ta hans plats. Ville inte ens tömma hans bur eller matskål först.. Men jag måste snart acceptera att han är borta och gå vidare!
Tack för allt ert stöd. Det betyder så grymt mycket!!!

Det låter så hemskt Tilda, så himla hemskt. Vet inte vad jag skulle göra ifall min älskling försvann från mig, fast någon gång kommer den dagen att komma.
Ni två hörde ihop, det gjorde ni verkligen! Man märkte hur mycket du tyckte om honom, bara genom att läsa det du skrivit.
Tur att du har Yra i alla fall. Ifall du vill prata så finns vi här för dig tjejen, <3
www.frihetenskaniner.se

Precis som du säger måste du gå vidare, han är alltid med dig men du kan inte bara se han. Och så har du ju lillYra :) Kramar :)

Om jag får fråga, vet ni om han tog av förtoppning eller det dära trums blabla? Var han häning före? :)

Han var hängig hela morgonen och spänd runt magen. Vi åkte till Strömsholm vid klockan 5 och kom fram vid klockan kvart i 6. "Troligen förstoppning" sa veterinären, men jag tror på Trumsjuka.

Jag skulle inte heller tro på förstoppning. För han bajsade väl? Och så ska dom väl inte kunna dö av den på där fort. Trumsjuka, vad får dom det av? :)
Det finns inga ord, gråt bara ut och tänk på de fina stunderna. Sorg måste få ta tid.
åhh stackars dig! synd om dig…
Herregud..
Har vissa saker som verkligen är hemska men vissa hjälper. Vissa kan verka konstiga men prova och se om du mår bättre..
Skrik bara. Gå in någon stans där ingen hör och skrik bara skrik, gråt så mycket som möjligt tills det tar slut.. Släpp ut allt. Slå i väggar och allt!! Det hjälper..
Ta sedan farväl av honom ordenligt. Sitt mad hans saker på golvet och se på honom. När du är redo säger du farväl.
Finns även ett sätt med en balong. Gå ut prata om Moses med någon och när du släpper balonen så den flyger iväg släpper du Moses. Även då han alltid är kvar i hjärtat.
Tänk också på en sak. Moses skulle nog inte vilja ha dig olycklig. Han skulle nog vilja att du var glad! Tänk på era roliga tider och ha alltid med dig honom i ditt hjärta.
Jag kan tänka mig hur du mår nu.. Det tar tid, men såren kommer läka. Tills dess får du vara stark och hålla ut :') Vi stöttar dig!! :') Tröstkramar! <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag sitter och stortjuter här, det är ett som är säkert. Jag vet inte vad det är med mig, brukar inte börja gråta när det är en kanin som jag inte ens känner som dör. Men Moses var något speciellt. Han var en liten filur som fastnade. En favorit.
Men sen har jag blivit så himla lätt-gråten sen Laban gick bort. Var på en begravning för ett tag sedan, en släkting hade avlidit. Det var inte en så nära släkting, jag hade inte träffat henne på jättelänge o så .. Men jag var nog den som tjöt mest i hela kyrkan. Jag satt där och tårarna rann och jag ville bara gråta ut, skrika, och inte behöva sitta och hålla inne gråten. Jag grät mest över Laban. Satt och tänkte på honom hela tiden, och när jag väl har börjat gråta, då är det omöjligt att sluta:'(
RIP. Moses , en underbar kanin som många fastnade för. <3
En sak är säker, och det är att Moses är en kanin som fastnade i allas hjärtan! Du måste vara stolt som haft honom som kanin och vän. Vi fick alla lära känna Moses genom dig, Matilda, och det är jag glad för, han var verkligen en underbar hårboll! :) <3
Man blev alltid på gott humör när du visade upp honom eller skrev om honom!
Moses kommer nog alltid vara en del av oss här på Kanin.Ifokus :)

Varje morgon när jag vaknar går jag direkt in här på KIF och hoppas att detta var en mardröm. Så fort jag ser rubriken på tråden börjar tårarna falla igen, då vet jag att det är sant, att Moses nu är en änglakanin.
Så här mkt har jag aldrig gråtit förr, jag kände inte ens Moses… Ändå känns det så jobbigt..
Jag minns när jag förlorade min ängel Kitty, jag trodde verkligen att jag inte skulle klara av det… Men det gjorde jag, och nu minns jag henne med glädje. Jag grät bara inom mig, inte med tårar.
Jag är inte den som brukar gråta, men nu gråter jag varje dag och tänker på Moses. Jag såg filmen igår, den när han hoppar så fint. Och jag började storlipa.
Ja, Moses var en mycket speciell kanin… Jag kommer aldrig glömma honom, även om jag aldrig någonsin träffat honom i reality.
Tack, Matilda, för att vi fått lära känna honom. Han har sannerligen tagit sig in i mitt hjärta.
Och minnena är dyrbarare än platina, för dem kan inte köpas för pengar. Dem är beviset på kärleken mellan dig och din Moses, förevigt…
Kramar//Carro

Lider med dig Matilda, <3
www.frihetenskaniner.se
stackars dig jag vet hur det känns nr man måste ta bort djur
det är jätte tråkigt för min hund roxy dog för ett halvår sen
jag var jätte ledsen då tårarna bara rann ut!

Naaawwww.. så hemskt!han var ju så söt.

</3
Nej, vad tråkigt..
*gråter*… Det är så specielt här på kanin.. det känns som varenda kanin är ens familjemedlemm…
*tröstkramar*
Det finns en bro, Regnbågsbron, som förbinder Himlen och Jorden.
När ett husdjur dör, kommer det till en plats bortom Regnbågsbron. Där finns kullar och dalar med mjukt gräs, där våra älskade vänner leker tillsammans
hela dagarna. Där finns vattendrag med friskt vatten, massor av mat och solsken som håller dem varma. De gamla och sjuka djuren blir unga och friska
igen, precis som vi minns dem i våra drömmar.
Djuren är glada och lyckliga, men de saknar någon som betydde mycket för dem, någon som blivit lämnad kvar.
Varje dag springer de och leker, tills den dagen kommer, då en av dem stannar upp, och tittar bort i fjärran. Blicken skärps, öronen spetsas och plötsligt
flyger han iväg över det gröna gräset. Hans ben bär honom fortare och fortare tills han återförenas med den han älskar. Ni möts i en omfamning som
varar för evigt. Ditt ansikte blir kysst om och om igen, dina händer smeker hans huvud som så många gånger förut och du tittar än en gång in i ögonen på
ditt trogna husdjur som så länge saknats i ditt liv, men aldrig i ditt hjärta.
Sedan korsar ni Regnbågsbron tillsammans för att aldrig mer skiljas…
#86 Hoppas det är så ..
#86 Å guud. jag börjar typ gråta. har ögonen fulla med tårar.
en utav mina bästa vänners hund dog för ett bra tag sen nu, men iaf, å så fort jag läser den dikten kommer jag å tänka på hon å hunden. det är Nova.Caspian förresten. åååh :( lilla ludde! Dikten är så fruktansvärt vacker, men ja. jag kan typ inte läsa den. blir ALLTID så ledsen då!

Klarar knappt av att läsa den här tråden längre.
Ni är så underbara allihopa! Är så himla lycklig över att ha haft honom hos mig under två underbara år! Och känner mig grymt smickrad av alla fina ord om honom! Trodde aldrig att han skulle göra ett så stort intryck!
Han var verkligen min allra bästa vän. Och saknaden är väldigt tung att bära själv. Tur att ni finns här och kan hjälpa mig <3
(syrran är fotografen..)

Du kanske inte vill att tråden puttas upp? :) Och SJÄLVKLART finns vi här för dig :) <3

Jo, tycker det är härligt att så många tar sig tid att skriva. Men bli inte förvånade om jag slutar skriva en dag ;)

Ta hand om dej :') <3
www.frihetenskaniner.se
Ja, ta hand om dig Matilda <3
Han får venta på dig i himlen < 3 R.i.p
Jag , Melis & Trampe känner med dig :¤
En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt strålande ljussken och hängde upp sina vingar. Gav en öm puss på din kind och satte sig brevid dig. Denna skyddsängel sitter brevid dig dag och natt så att ingen gör dig illa eller att inget hemsk ska hända dig!!!.)=
Är hemskt ledsen för det som har hänt!!=( P.s Fast det är bättre att han avled än att han fick lov att lida..=(
R.I.P <3 Moses <3
Sitter och storbölar här… vet vad du går igenom… förlorade ju vår lilla saga, Wilmas syster ett tag sedan.
Hade ingen aning att att din UNDERBARA kanin hade dött. ( skrev i en annan tråd och beundrade dina foton)
Han var verkligen en FAVORIT!
TRÖSTKRAMAR och ta hand om din nya lillevän!
“Turn your wounds into wisdom.”
— Oprah Winfrey
Instagram:
https://instagram.com/ninis74
Youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCUBESsjTpsmjV6mtiOckSIg

Det kan inte vara sant! Det är ju nästan att man börjar gråta .. :(
näää fyyy vad hämskt jag vet precis hur det känns jag förlorade min kanin unge när hon va 10 veckor (fick henne när hon va 7 vackor) *tusentals tröstande kramar till dig *

beklagar att han dog, aldrig kul :'(
*tröstkramar*
Fyy vad hemskt! Jag har tårar i ögonen.. :( Fast dedt inte är min kanin.. Moses var en jätte fin kanin! R.I.P

Ursh vad hemskt !
Kommer sakna Moses <3 Det är hemskt när någon dör..
Vad är trumsjuka? Eller vad det heter. Hur kan dom få det?
När jag läser denna tråd så känns det som att du skämtar. Jag kan inte fatta att han inte lever :'(

Vet hur d käns
hoppas d blir bättre snart
Ååhh, *Tröstkramar*
Jag fick en klump i halsen när jag såg att det stog "Vila i frid, Moses" Det är en sak man bara tror att det inte kan hända.
Jag vet exakt hur det känns. Jag miste också min bästa vän, Domino. Det är HEMSKT :(
Önskar dig all lycka till <3

Va!? Det kan inte vara sant! Vad hemskt Moses som var så fin!!! Jag har hört så mycket bra om honom här på kif han måste verkligen varit en drömkanin!! *tröstkramar!!
Vet inte hur jag lyckades hitta tråden igen.. :/
Men när jag läste den fick jag sjukt ont i magen..
Lilla Moses <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
neej vad hemskt :( vila i frid <3
stackars dig !
r.i.p moses <3

Vet inte vad jag ska säga.. Kände inte Moses och inte dig heller men har sett bilder på honom, han var så vacker <3
_Vila i frid Moses, du var vacker
_Tröstkramar till dig med Twinnie..
Detta var väldigt länge sedan.. ^^
Men han var en fin kanin :') <3
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
oj va tråden så gamal o_____O

Ni har ingen aning om hur mycket det betyder för mig att ni bryr er! Ni är helt fantastiska allihopa, och även om jag tänker på Moses varje dag, så har sorgen blivit mycket lättare att bära! Han försvann så himla hastigt, att det tog mig tid att förstå att han aldrig mer skulle komma tillbaka.
För er som är intresserade finns en låång text i min dagbok om vad som hände, och hur det hände.
Tack så himla mycket för allt stöd, men från och med nu skulle jag uppskatta om ni inte puttade upp tråden. Jag tror att ni förstår att det är jobbigt för mig :')

116# Jag satt och läste din dagbok om moses med tårar i ögonen<3
Jag har läst i din dagbok beklagar verkligen förstår hur mycket han betydde för dig . Det är som en egen bebis :)

All vi beklagar stort sorgen, och nu låser jag tråden eftersom det kan vara jobbigt för Matilda. :)

Stackarn! ):