Kanin iFokus

Kanin

Etikett: färger-teckningar-och-raser
Läst 228 ggr
Mia Westerberg
0

Ännu en färgfråga

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar om någon vet vad denna färg och teckning kallas?

Zvintos
0

Första tanken är en solblekt svart i fällning. 🙂 De svarta blir ganska bruna av solen.

Mia Westerberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hm hon har vad jag förstår aldrig varit helsvart, tog precis över henne och jag har haft mycket helsvarta kaniner samt svarta djur överlag som blir blekta av solen. Blir inte riktigt dessa "tigererade tecken". Ska se om jag kan få en bild på ansiktet med.

Mia Westerberg
0

Zobel svart kallas väll den svarta du syftar på om jag förstått det rätt 🤔

Maleficum
0

Min första tanke är svart/gul japanteckning men kanske med rödförstärkning eftersom fälten är så mörka.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Mia Westerberg
0

Har försökt googla och har oxå funderat på japan! Man har ju sett många färger under åren, men just denna teckning som hon har, har jag bara sett på katt. Hon har haft en del kullar oxå och ger alla möjliga olika roliga färger!

Mia Westerberg
0

Googlade lite till på just svart/gul japan. Och då kommer det upp bilder på icke godkända svart/gul japan och det verkar som hon är en sådan! Tur att jag inte är intresserad av färg av den anledningen 😅😍 älskar hennes färger!

Zvintos
0

På andra bilden kan jag nog hålla med om att den inte är en solblekt svart trots allt utan mer troligt japantecknad. Så svårt med färg ibland då det kan bero på vinkel och om man kollar via dator eller mobil. 🙂

Mia Westerberg
0

Jo jag insåg att det var en rätt orättvis bild efter din kommentar. Hon har ju mer färg på öronen osv! :D