Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 334 ggr
Fredricafanny
4/16/20, 6:48 PM

(Sökes) Tillfälligt hem Belgisk hare!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tillfälligt hem till René, Belgisk hare. (SKÅNE) Hej! Bor just nu hos mina föräldrar på landet. Kommer den 1 maj flytta till en mindre lägenhet mitt i stan dvs 0 tillgång till utevistelse. Kort sagt kollar jag på möjligheterna att hitta ett tillfälligt hem där min kanin kan ha en eller flera kompisar samt tillgång till utevistelse. Just nu är han frigående, så en stor bur med Hage är ett måste! Kaninkompis och mycket kärlek med kel och gos är också ett måste då han är otroligt social. Har lägenhets kontraktet i ett år, men kommer eventuellt kunna ta hem han igen under vintern. (Ett plus är om jag kan ta med hans kaninkompis hem då också så att han inte bli ensam.) Gör detta för att jag inte vill att han ska sitta som ensam kanin i en lägenhet hela sommaren. Kort info om René: Belgisk hare, född tidig sommar 2018, kastrerad, social, älskar att kela, mycket spring i benen, fäller knappt, rumsren, vaccinerad, 4 kg stor. Han är väldigt älskad och jag gör detta för hans skull. Helst hade jag velat ha kvar han och adoptera en kompis, men har inte tiden för ett nytt djur just nu. Den tiden kommer, därav sökes endast ett tillfälligt hem/ foderhem. Kommer endast genomföra detta om allt känns 100 % rätt med det nya hemmet.

Annons:
Upp till toppen
Annons: