Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 387 ggr
Jennie104
0

Ot-Inte inne så så mycket.

Om ni undrar varför jag inte är inne så mycket

från söndag-?

Så är det för jag ska operera mej på Måndag och åker på Söndag.. Kommer få jätte ont i halsen.. eftersom jag ska operera bort mandlarna

/ Jennie
PS: Kommer sakna er!

Jennie104
0

jag är rädd att jag aldrig ska vakna x&

Denna kommentar har tagits bort.
MarHai
0

Kan lugna dig med att det inte alls är farligt att operera bort halsmandlarna. Det är ett jättevanligt ingrepp :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Jennie104
0

3# m vet men ändå xp Känns liksom lite läskigt hehe

huldisen
0

Lycka till :)

Dior_94
0

Tycker inte alls att du ska oroa dig, tror att det kommer gå jätte bra! :)

Romana_12
0

Jag har gjort de .. Ja kan berätta hur det va när ja gjorde de ..

Först så fick ja vänta ett tag på sjukhuset tills det var min tur att operera.. Det va halv 8 på morgonen.. Sen när jag äntligen fick operera mig så kunde dom inte ta sprutan på mig eftersom jag hade problem med mina pulsådror.. Så då sövde dom mig först , gav mej lite saker och sen tog dom den där sprutan.. Sen när ja vaknade så kändes det som om jag va helt utamattad ( asså inte farligt eller nått men men ) . Och sen så hörde ja några röster som sa '' Du kan komma in nu , hon har vaknat '' . Sen så piggnade ja till lite och kände att ja hade ont i näsan ( eftersom ja opererades i näsan samtidigt ) och så kändes det bara som om man hade valig halsfluss. Så det va bara lite svårt att äta .. Och ibland kunde det bara svida till lite om man drack . Men det ända ja säger det är ; det gör inte så ont utan det känns mest som om man har halsfluss :) Jag förstår att du är rädd men ja lovar ! Allt kommer att gå bra :)

Jennie104
0

7# tack! x)

Romana_12
0

#8 - Varse :) Det kommer nog att gå jättebra :)

KvirrZ
0

Ha det så bra :)

- Mvh Emma

sputtnick_plexus
0

Lycka till & hoppas att allting går bra. :)

Naaathaaa
0

KOmmer nog gå jättebra..

Jennie104
0

Nu åker jag hejdå

[Niike]
0

Hejdå! Ha det så bra:)

Jojsan
0

hej då! Det kommer säkert gå jättebra :)

Essen
0

ååå, mandlarna har jag operarat bort.
Inte kul =(