Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 593 ggr
Fiona
0

OT- Vem åkte ur idol :O

Var ute och såg till hästarna för natten nu så missade vem som åkte ut idol .. Vem var de ? ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Lippo
0

Andreas. Så himla kul med 2 tjejer i final :)

Sotis
0

Det var bra att inte Amanda åkte ut:D

Ellen95
0

Ser aldrig idol:P

Prizma_o_Kristall
0

Japp, det blev Andreas:) Helt rätt tycker jag! =)

[Niike]
0

Jag är såå glaaaad:D AMANDA GICK VIDARE;D Å Andreas åkte ut, precis vad jag ville, 2 girls i finalen! SÅ KUL:D:D

Fiona
0

okej bra ;D Jag håller stenhårt på Marie ;) Men amanda har också en himla go röst D) tack så mkt :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Flippa
0

Andreas som dom andra säger ;) Vill att Marie ska vinna (A). Amanda har en konstig röst, tycker jag!

Taci
0

Äntligen åkte Andreas ut! :) Jag röstade flera gånger på Marie, hon är verkligen underbar :)

[Niike]
0

Röstade en gång på Amanda. Hon är underbarare;) När hon sjöng "Hallelulia" eller hur det stavas .. Å när juryn ställde sig upp och applåderade. Jag blev jätterörd, och min mamma började tjuta xD Hahah^^ <333

Taci
0

#9, ingen kan slå denna version av Hallelujah: http://www.youtube.com/watch?v=9ABY68mknSs

Men jag erkänner, Amanda var bra också :P

[Niike]
0

#10 .. Jo, Amanda!;)

sputtnick_plexus
0

SÅ HIMLA ROLIGT MED TVÅ TJEJER I FINALEN. :)

ciss
0

Ser aldrig Idol. Tråkigt ^^

Fast det är kul att det är 2 tjejer i finalen, brukar väl oftast vara killar?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

#13: Har varit de.. två gånger nu kanske? :P

huldisen
0

Hejar på Marie :D

sputtnick_plexus
0

Jag vet inte riktigt vem jag hejar på faktist, jag tycker att båda är superbra :)

Mimmiih
0

Jag trodde inte att Amanda skulle komma till final. Visst, jag ville inte att hon skulle åka, men jag trodde verkligen inte att hon hade vad som krävdes för att komma SÅ långt.. Men jag är glad att det blev Marie och Amanda som fick fara till Globen :)

annaforsgren
0

nu spelardet ingen roll vem som åker ut:P men marie har samma musikstil som jag:D så jag skulle bli glad om hon vann!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

pandabjorn
0

heja Amanda i finalen! =P

[Kaninfluff]
0

GIRLPOWER :D

twinnie
0

YES! fyfan vad glad jag blev när Andreas åkte ut! WOHO, Amanda ska vinna!!!! :)

sputtnick_plexus
0

#21: Samma här! Vart också jätteglad :)

Dior_94
0

#21: Eller hur!? :D

Romana_12
0

#21 - håller med dig till 200000 procent !! ;D

Feliciaa
0

Tror Amanda vinner :)

Pinacoladas
0

jag röstade 3 ggr på Amanda i fredags! Hon mååååååååste vinna!! Ska rösta 100000000000 ggr på Amanda!!