Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 804 ggr
Ellen95
0

OT- Vad ska du göra i helgen?

heej! Äntligen är det fredag! Vad ska ni göra i helgen?^^

Sotis
0

Fredag: Skolan,Kaninerna och rida:) Ska på disco ikväll;)

Lördag: Baka pepparkakor hela dan!;D

Söndag: Bara vara hemma:)

Ellen95
0

Fredag: Jag ska rida,vara med en kompis och mysa med kaninerna och motionera dom!^^ Ikväll ska jag på ett disco:)

Lördag: Jag ska baka pepparkakor med en av mina kompisar. mums^^ Ska också köra en av mina hästar gosa med kaninerna kanske fota dom:)

Söndag: Ska nog bara var hemma och ta det lungt^^ Ska kanske vara med en kompis och självklart kaninerna:D

Så här ser min helg ut:)

Lippo
0

Ja jippie :D

Fredag: Är hemma för är dunderförkyld så kommer ta det lugnt och vara inne på dator, kolla på tv och lite sådant :) 
Ska baka pepparkakor och lussebullar också kom jag på också! :D

Lördag: Kommer vara hemma utom på kvällen för ska till mammas kompis som fyller år. Men på dagen så ska jag städa rummet och ev kaninburarna om det behövs.

Söndag: Pyssla om kaninerna och bara vara hemma (:

Keligast
0

Fredag: Idag skall jag åka hem till pappa och kaninerna <3 Skall slappa framför TV & datorn. Gosa med ninerna med!

Lördag: Skall upp tidigt för att städa på ridskolan i några timmar. Sen skall jag städa kaninernas burar.

Söndag: Rida min medryttarhäst <33 Hoppa med Albin (?) Sen skall jag nog slappa och plugga kanske.

Zvintos
0

Bygga på nya kaninburen! ^^

huldisen
0

Fredag : Skolan först,Slappa vid datorn,Sen se idol :)

Lördag : Sova  länge xD Sen vara med linn och så ska jag hjälpa hon att vara barnvakt :)

Söndag:Ska jag och träffa snygg killar ;)

johanna_loveAnimals93
0

vet inte :P

Allting, typ :P är lite förvirrad, vet inte om jag får vara med på matchen imån, och även om jag får det så måste jag fixa så att vi inte ska skjutsa, för det har vi gjort så mycket och pappa vill inte göra det denna gång.. Osv osv osv.

ciss
0

Fredag: Ska vara med mina kompisar & några killar ikväll. Har varit i skolan hela dagen. Ska snart ut med kaninerna & efter middagen ska jag till Fanny, ska sova där.
  Lördag: Ska till en uppfödare, Pysselgårdens, och titta på deras kaniner. Senare på lördag ska jag nog vara med mina kompisar, och min familj på kvällen.
  Söndag: Ska antingen till Thezz & träna, eller så ska jag, Fanny, Emilo, Engla och Essy upp i berget hela dagen och mysa :-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

annaforsgren
0

på söndag ska jag åka till elina och hoppträna lite:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Essen
0

Jag ska nog inte gör så mycket.
Just nu letar jag bara efter ett nytt hem åt min ena kanin och åt en av våra katter. Men det värkar inte gå så bra. =(

aliciia
0

Fredag;
Till stallet å rida,

Lördag;
Liseeberg :)

Söndag; Baka å va m kaninen åså

twinnie
0

Fredag: Hemmakväll <3 Massa myyyyyys med mina korvar såklart :D :)

Lördag: Träna, träffa kompisar, vara med kaninerna mm.

Söndag: Sova, träna och städa burar!

Lizzan
0

Fredag: Skolan hela dan, utriåkigt. Ska packa snart, sen ut till mina korvisar och motionera och mysa :) Sen ska jag till stockholm, flyget går 20 över 8:a  :)
Lördag: Stockholm, se flera shower i globen :)
Söndag: -"-

[Zoie]
0

Fredag: Se på tv och datorn ;)

Lördag: Åka till Kupolen och se på dom från Idol <33

Söndag: …

Jojsan
0

Fredag: Kom hem från skolan och tog ut kaninerna i Hage och sele. Fotade lite men det var för mörkt så tror inte det blev så bra bilder..Ska strax ut igen och städa Cassies bur.
Ska nog bara ta det lugnt sen ikväll.

Lördag: Hade egentligen tänkt gå på karateträning från 10-15 men ska nog ta hand om en vovve istället ;D Annars ska jag vara med kaninerna och kanske julpynta. 

Söndag: Julpynta kanske? och sen har jag mycket läxa att göra.. Ska kanske hoppträna med Totte och sen vet jag inte..

Mickis1994
0

Fredag Hemma och Dansa 19.30-20.30

Lördag Landet och plugga til fransak och svenska prov

Söndag hemma från landet och vara med kaninen

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

myriis
0

Fredag: Har varit i skolan, städat lite kaninburar, gosat med älsklingarna och motionerat dem litegrann. Ska väl sitta hemma framför TV;n och glo som vanligt. Kevin är här så får väl se om vi hittar på något..

Lördag: Städa resten av burarna, klippa klor, fixa lite i mitt rum och umgås med kompisar.

Söndag: Soova!

Jennie104
0

Fredag Kolla på idol och baka ;D

Lördag paka vila och sånt där ;d

Söndag åker till pasient hotellet.. och är med min brev vänn.

sputtnick_plexus
0

Fredag: idag har jag varit i skolan, fick ledigt ca 40 minuter innan vi slutade, för jag skulle klippa mig. Jag for och klippte mig. Sen så for jag hem. Och ska strax gå ut till ninisarna, och göra det gamla vanliga ^^ Sen ska jag på disco ikväll! :D

Lördag: Ska vara i stallet hela dan, kaninerna och familjen.

Söndag: Ska till stallet, kaninerna och vila mej för skolan på måndag :)

skanorskaniner
0

Fredag: Städa hos kaninerna..

Lördag: Konfermations lektion, Loppis med klassen, gäster på kvällen

Söndag: Gudstjänst, Malmö, hoppträna med kaninerna

Och självklart ska jag mysa med kaninerna alla dagarna.

[Niike]
0

Fredag: Har sålt frallor för fotbollen efter skolan. Så resten av kvällen ska jag gosa med kaninerna och marsvinen, ev bada hunden samt sitta vid datorn och kika på idol :) Och äta risgrynsgröt!:D<3

Lördag: Konfirmationsträff:( Umgås med kompisar på kvällen;)
**
Söndag**: Sooooova! Städa hos kaniner & marsvin, och pyssla lite hemma med djuren och allt möjligt:)