Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 752 ggr
rebelred
0

Uppfödare dvärgvädur

Hej! Undrar vilka uppfödare det finns i Västra Götaland (och angränsande län, men helst max 2,5h från Göteborg) som föder upp dvärgvädur, helst av färger/teckningar med blå, som otter blå, white blå, viltblå osv, men gillar också japanteckning, men färg spelar inte så stor roll det är mer något kul utöver en snäll och passande kanin.

Har redan en havana hona som är dvärgvädur så kommer skaffa en hane senare, som ska kastreras innan han får börja bondas med henne. Kaninen behöver inte ha stamtavla, men det är intressant att ha. Först och främst vill jag ha en social, säker kanin som har friska linjer och en uppfödare som bryr sig om vad det är som avlas!

Tack för tips?!

Peak303
0

Alrunans kaniner :) 

Orkar du med teddypäls så har jag en teddyvädurs kull nere i Skåne, Snowflake's kaniner :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Idahamstern
0

Hej! Min hona är parad och förhoppningsvis kommer det en kull runt den 20:onde augusti. Hanen är wiernertecknad Isabella och honan är wiernertecknad svart. Två ungar är redan tingade. Båda föräldrarna är väldigt sociala och trevliga. Vi bor strax utanför Göteborg:)

Idahamstern
0

Glömde skriva att de är dvärgvädurar:)