Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 366 ggr
Moonstrike
0

kanske en till.. :)

Jag hade inte tänkt skaffa en till kanin medans jag har Rufsan, men blir det kanske så iaf, eftersom att jag kom på en sak: om Rufsan blir 10 år så är jag 17 när jag hade tänkt skaffa nästa kanin. Men eftersom att jag kommer flytta hemifrån vid kanske 20-års åldern så skulle det ju bli lite dumt att skaffa en till kanin då.
En BJ har vart som ett litet "drömhusdjur" för mig i några år nu, och det är nåt som jag gärna vill ha medans jag fortfarande är ung, så att säga.
Så nu ska jag kanske få en BJ. Vi ska bara försöka hitta en tillräckligt stor bur först.
Jag har hittat en uppfödare i Dalarna (tror jag) som ska få en kull 21/12, varav det ev. blir nån blå unge. Jag vill helst ha en blå hona.
Ja, så nu ska jag kanske få en ny kanin, iaf, för mamma behövde jag knappt fråga^^ :)

Jag letar efter en bur också. I fint skick, minst 130*70*70, i sthlms området, helst.

Ville bara skriva av mig..

emmsaaan
0

Gud va roligt! :) Grattis.

Sotis
0

Så kul:D  grattis!;)

sputtnick_plexus
0

Så kul! Grattis :)

Moonstrike
0

ja :) tack

[Katteeen]
0

Grattis! Vad kul!

Lippo
0

Vad roligt :D Har du funderat på något namn? (:

Clariiz
0

Gud så roligt! Grattis :D. BJ är så jäkla fina! *drömmer*

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Moonstrike
0

tack tack

#6 nej, min ev kaninunge har ju inte fötts än, och jag har inte pratat med uppfödaren än, så namn får jag komma på senare ;) (men jag kommer troligtvis be er om hjälp :P)

Lippo
0

#8 haha just det, glömde xD Men man kan ju ha lite funderingar iaf :)

annaforsgren
0

ska du skaffa en hane eller en hona?

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Eazyy
0

Vad roligt!! :D

Moonstrike
0

#10 en hona hade jag tänkt, eftersom att våra andra kaniner är honor och jag inte vill ha en kastrerad hane, ifall att jag skulle vilja ta ungar på henne :)

Nathalieee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Guud vad kuul !Grattis .   B jättar är värkligen underbara ! :D

Jag kommer få en kull till våren ;) fast viltgråa då.

Blåa jättar är ur  fina ,. fast föredrar dom järngrå,viltgrå å viltblå ;D

Clariiz
0

#13; Sicken snygging!

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Moonstrike
0

#13 vacker :)
tack tack

om jag inte kan köpa ifrån nån annan uppfödare så kanske jag köper från dig ;P men jag tror nog att jag hittar nån annan.. :)

Har mejlat den där uppfödaren förresten :)

Jag har egentligen inte så mkt erfarenhet av BJs.. har klappat några på husdjursmässan och så, men annars har jag mest sett dom på biler^^ men det är min "dröm" att äga en BJ iaf :)<3

Tina-A
0

Hoppas du får en då :D Och grattis ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Moonstrike
0

tack :)

Jojsan
0

vad kul! hoppas du hittar en perfekt en :)

Moonstrike
0

#18 hehe, tack ;P

Moonstrike
0

Nu har uppfödaren mejlat mig.. så jag kan tinga en kanin sen när dom har fötts :D

Taci
0

Vad roligt :D Ska du ha henne inne eller ute ? :) Du kanske har nämnt det, isf har jag missat det (;

Moonstrike
0

#21 tack :)
ute.. jag har ju bara utakaniner + att pappa är allergisk. Trivs med att ha kaninerna ute också :)

Taci
0

#22, ok :) Då borde det ju va lite lättare att hitta en stor bur iaf :) Lycka till med allt (:

johanna_loveAnimals93
0

Så himla kul! Grattis <3 :D

Moonstrike
0

tack :)<3

Clariiz
0

Lycka till med allt :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Moonstrike
0

tack :)