Någon som vill avla? Västerbotten
Har en ett årig dvärgvärdur, hane. Utan sjukdomar eller problem. Någon som har en hona som vill Avla. Han har aldrig parats innan. Så vill gärna att den jag över lämnar honom till är duktig och haft kull innan. Du får sälja eller behålla kanin ungarna. Själv vill jag inte behålla någon. Hör av dig om du har en hona ( spelar ingen roll ras ) Krav - i Umeå.
Varför vill du para honom?
Skulle vara kul😊
#2 ja men du verkar inte vilja något av det. Du verkar inte va ute efter att behålla någon, inte hoppning eller utställning. Men lycka till :)
Nej de är Jag inte heller. Tack
Men han är super fin, väldigt lätt lärd å otroligt kelig och de är väl också därför jag tänkte att han kan få avla
#5 men varför ta kull när det redan finns så många kaniner som behöver nya hem? Och utan något underlag.
Okej behöver inte ta kull? Att många djur inte har hem beror inte på att Jag vill ha en kull? Om du vet hur man tar bort den här annonsen så kan du skriva
#7 man får be ngn ta bort den. Menar absolut inge illa, bara undrade.
Ok då vet jag
#7 Att många djur inte har hem beror på att folk föder upp djur utan riktig anledning och utan att veta vart man ska göra av alla ungar. Jag gissar att Morötterna menar att det är onödigt Att ta en kull bara för att, eftersom det redan finns många djur utan hem. Har man ett syfte med att avla så visst, men att göra det bara för att det är kul är inte en så bra idé.
Okej förstår de och ska inte göra har ångrat mig
#11 bra :) #10 var så jag menade :)