Japansktecknad hane säljes
Gå in på länken för mer information….
* lång länk jag vet =D *
Hoppas han får ett bra hem :)
Hoppas jag med. Han har varit till salu i 3 månader. Folk har hört av sig men aldrig återkommit. Får han inget hem snart måste jag avliva honom och jag har inte hjärta nog till att göra det men det är min sista utväg. 

Får man fråga varför han ska säljas?
Hoppas han får ett bra hem! :)
Han säljs pga att jag blivit allergisk mot kaniner och pga att jag inte har tid för honom längre.

#4: Okej,vad tråkigt.
Du verkar ha mycket kunskaper om kaniner.
=) tackar. Jo, jag har haft kanin i 11 år utan uppehåll =).

#6: Oj,det var länge. :D
Inte långt nog tycker jag 
Hoppas han får ett bra hem :)

Hoppas du hittar ett bra hem till han:)

#8: Det förstår jag! :(
När fick du veta att du var allergisk?
Det har jag varit sen jag var 6 år gammal men jag har aldrig brytt mig eftersom kaniner betyder så mycket för mig men nu har det kommit till ett stadie där jag inte kan umgås med kaniner utan att få rinniga ögon eller nysningar.

#12: Okej.

Nej va tråkigt att du är allergisk :( Kan du inte ha utekaniner då?
#14 bor i radhus utan tomt med bara asfalltsplan så det går inte
…
Vi ska skaffa villa inom ett år eller så och skulle det bli så att Mozart är kvar då jag inte ids till att avliva honom så kommer min sambo bygga en utebur ut honom så jag kan få möjligheten att ha kvar min ögonsten.

15# Man kan ha den på asfalten ju x)

#15 Okej :( Har du ingen släkting som kan ta hand om honom då? Eller en nära vän så du kan få tbx honom sen?;P
#16 Vi har inget staket mellan grannarna och i detta område kan du inte ha cykeln ute äns utan att den blir stulen.
#18 Jag litar inte på mina släktingar dessutom har jag ingen släckting som vet hur en kanin ska skötas. Mina vänner hatar kaniner, hur dem nu kan göra det.

#19 Okej :/
Väldigt tråkigt at behöva göra sig av med sin kanin :'( Hoppas du hittar ett bra hem åt honom :)
en sak bara, måttet på buren är ej godkänt, höjden är för låg.
- Mvh Emma
Hoppas att han får ett bra em:) men synd att du ska sälja honom:(
Hoppas att han får ett bra hem.!
Gud så tråkigt! SKulle vilja hjälpa till men bor på tok för långt bort! :(
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Men på din presentation står det ju att du har planer på att föda upp kaniner. Tycker det är en märklig plan när du inte kan ha kvar dom 2 du har.
#26 Vi kan inte ha kanin så länge vi bor här. Jag är allergisk mot kaniner men utekaniner kan jag ha eftersom jag inte kommer känna lukten av dem. Och vad rör det dig, du håller ju på med råttor och sluta följ efter mig. Skaffa ett liv. Hörde att du hoppat på välldigt många från forum till forum och jag har hört av många att en hel del är redo eller har polisanmält dig, bra ryckte du har.

#27 OJ vilket påhopp över en helt vanlig fråga. Talar man sanning kan man lätt svara på min fråga vänligt.
Ser fram emot polisanmälan, låter skojigt!
#28 Vet dock inte vem som anmält dig och praktiskt taget så bryr jag mig inte. Men om du läst min profil det minsta så står det att jag är allergisk mot kaniner så då kanske du inte behövt fråga och ha ute kaniner vid allergi säger sig självt att det fungerar.
Talar sanning?! Jag skulle inte hitta på en allergi, astma är något som går i min släkt. Och det är inte påhopp jag är bara trött på att du förföljer mig och har sån jävla koll på mig vilket du haft i 6 månader nu, det om något kan polisanmälas men jag bryr mig inte. Låter dig ha något att göra om dagarna åtminstonde. Jag har fått reda på en hel del om dig bla från personer som tidigare kände dig som jag inte tänker yttra här.

Ta och lugna ner er. Tråden handlar om att kaninen ska få nyss hem och inget annat.