Jag löstränar min ena kanin medans jag seltränar, men jag kan inte bära upp henne, så det kommer att ta ett tag tills hon kan gå löst. Jag har alltså mina i hage
Hagar, då alla går inte ihop och vissa hade stuckit.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har mina kaniner lösa i hela lägenheten (förutom i vårt sovrum där alla sladdar är) då vi är hemma. När vi inte är hemma så är dem inne i sitt rum, ett rum som är i storlek som ett normaltstort sovrum. Jag tycker det är perfekt. Men om man inte har den möjligheten, om man har för mycket sladdar eller andra saker som inte bör bitas på är ju en rymlig Hage okej också. Speciellt om de inte är helt rumsrena.
Min kaninhane tog ett bra tag att få rumsren, så i början hade jag honom i en Hage just för att lära honom att inte kissa ÖVERALLT. Men nu har han lärt sig, så så som vi har det nu är precis det jag hade hoppats att jag kunde ha.
Den enda drömmen jag som återstår är att få en trädgård, då kunde jag ta ut dem (med uppsikt) så de fick springa på gräset. Ser alltid så himla mysigt ut när jag ser bilder på kaniner som springer ute. Det är verkligen mitt största mål när det kommer till kaninerna.