Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1161 ggr
twinnie
0

Anmäl dig till Glimras A-kull

Nu finns min första kull uppsatt på min tillfälliga hemsida.

www.freewebs.com/glimraskaniner

Klicka in er på "kullar" och läs om A-kullen. Vill gärna ha ordenligt med köpare innan jag parar Myran, så jag vet att de kommer till bra hem :)

Uppskrivning på kö-listan är inte bindande. Du har god tid på dig att bestämma om du ska ha en unge eller inte, men det får bara plats 10 st på kölistan :) Ni får även kontakta mig via PM om ni har lust :) Svarar gärna på frågor om kullen och berättar gärna om Myran!

MVH
Matilda / glimraskaniner@hotmail.com

[Niike]
0

Undrar bara av ren nyfikenhet vem den stilige hanen är? Har du någon bild på honom? :)

KvirrZ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild på den stilige hanen :) Även pappan till mina flickor :) Bilden är från Louise(ägaren till honom) :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Jättekul att det blev en fluffiskull :D

- Mvh Emma

annaforsgren
0

gud vad gulliga ungarna kommer bli:D lycka till!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

lill-jarven
0

får inte Bella vara med på hemsidan? ;)

kul att du ska para Myran :)

Vemsan
0

Tror du att ungarna skulle kunna bli utekaniner? När ungefär är det du ska ta en kull? :)

Hälsningar Vemsan

[Niike]
0

#2 Men gud vilken snygging! Väldigt läcker!

Lycka till med kullen Matilda! =)

twinnie
0

Tack allihopa! Ska bli superroligt med ungar!

#5 De e klart! :D Måste bara få en bra bild på henne. Hon kan ju inte sitta still x)

#6 Ja, de kan bli utekaniner, om man tar ut dem på sommaren/våren. Parningsdatum finns på hemsidan!

huldisen
0

Hade gärna vellat ha en liten nin från myrans kull. Men jag bor så långt borta -_-

lill-jarven
0

#8 Haha okej ;)

twinnie
0

#9 Okej, synd :( Men om du vill kan jag kolla runt lite efter transporthjälp? :) Skulle vara kul om någon från KIF köpte en bebis!

Flippa
0

Vad kul men en uppfödning :D Skulle vilja ha en unge, fast jag är 11år och så bor jag alldeles för långt bort, och så får jag inte för pappa xD Älskar fluffbollar <33333333

Lippo
0

Åh efter att ha sett Myran så blir man ju lite sugen på en fluffis själv :D Om man skulle vara intresserad skulle man kunna skriva upp sig på en hona och sedan att man får se bilder på dem och betsämma sig då? Eller blir man endast uppskriven om man betalar tigningsavgift? :)

twinnie
0

#12 :)

#13 Du kan ju skriva upp dig nu på kölistan, och skriva Vilken färg? och vilket kön du är intresserad av. Sen kontaktar jag dig när jag könsbestämt ungarna och hör om du är intresserad. Och om du är det får du ju välja vilken kanin du vill ha :)

ciss
0

Vad roligt! Håller tummarna för att allt ska gå bra, lycka till. Vilka färger tror ni det blir?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

#15 Det står på hemsidan. Siames/Zobelsiames, havanna och ev. wienertecknat.

KajsaM
0

Hoppas alla ungar får bra hem och dom blir nog sockesöta :)

huldisen
0

#11 Jag bor i norrbotten. Så det är ju gode lång bit att åka. Men har pratat med mamma lite och jag får skaffa en nin.

lauraa
0

De kommer bli såååå söta! Ska börja leta transporthjälp till GBG, om jag hittar någon bra kommer jag definitivt ta en hona <3 :D

twinnie
0

#18 Okej, men jag kan ju försöka hitta någon som ska upp i landet :)
#19 Hahaha, jaa ;D

Trasdocka
0

Det är min fluffiga lilla sötnos som kommer bli fadern :) har flera bilder på honom på hemsidan (www.tussilagonskaningard.se.nu) och sen även på min bilddagbok där jag heter lillatrasdockan =)

twinnie
0

Har tyvärr fått två återbud under dagen, från de som skrev upp sig, men en av dem sa att hon skulle återkomma senare.

Sedan har Cassandra (Lippo här på KIF) skrivt upp dig på en hona vilket är jättekul! :)

twinnie
0

putteliskutt

huldisen
0

Ska prata med mamma senare ikväll när hon kommer hem från jobbet om att skaffa en Myran Bebis. Vist bor du i stockholm ?

Lans
0

Dom kommer säkert bli sjuukt söta! (: Hade jag inte redan haft 5 kaniner hade jag lätt varit intresserad! Är jätte sugen på en teddydvv. Fast har ju ev. tänkt ta en kull på Ava till våren så jag ska nog lugna mig med mitt kaninköpande (;

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Keligast
0

Jag är intresserad :) Men bor i skåne + jag skall köpa en nin på sommarn, får inte innan.

Trasdocka
0

#26 om den kullen är för tidig kommer jag själv ha en kull senare på teddydvv (Bellas kommer vara leveransklar i januari, och Nalas till sommaren), och har pojkvännen i skåne så transporterar utan några problem ner till dig isf :)

soten
0

Är det pappan som är på #2

Trasdocka
0

#28 japp det är pappan det :)

twinnie
0

#24 Okej :) Japp, jag bor i Sthlm!

#26 Okej, synd :/ Men annars så har ju Louise (trasdocka) någon kull på G somsagt ;) Du hittar nog något :D

KvirrZ
0

puttputt :)

- Mvh Emma

Sarawibron
0

har ungarna kommir (:?

Flippa
0

#32 DOm har inte parats än ;)

KvirrZ
0

#32 de ska paras i februari ;)

- Mvh Emma

Ellen95
0

Vad kul med ungar:)

twinnie
0

putt :)

Keligast
0

#27 Åhh gud så bra :) Skall kolla på din hemsida nu ;)

KvirrZ
0

#37 kan vekligen rekomendera Louise(trasdocka) Underbara kaniner! Det är henne jag ska köpa mina av :)

- Mvh Emma

twinnie
0

Putt igen ;) Kommer endast ha denna tråd uppe ett tag till, sen låter jag den "försvinna" och skriver en ny när Myran parats.

Transport kan somsagt ordnas lite här och var, det är bara att säga till ;)

Llinnea-
0

Dom kommer bli så söta och fluffigga, är ev. intresserad :)

jees94
0

putt

Clariiz
0

Jag är ev. intresserad.. Ska åka och titta på fluffbollar på Onsdag.. Köper jag ingen av dem så KANSKE jag lyckas vänta och köpa en av Myrans (om jag får dvs. :P)

Men jag lär köpa en av dessa eftersom de bor så nära åså xD.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

twinnie
0

Somsagt, det är bara att skriva till mig här på KIF eller be om min msn om ni har några fudneringar!

Romana_12
0

puttis :D

twinnie
0

Nu börjar kölistan att bli full, så ta chansen! Det dröjer innan den kommer igen :)

emmsaaan
0

Jag ska ge ett brev till mamma & pappa senare idag där det står om din hemsida m.m :) Hoppas verkligen att det funkar!

[Niike]
0

Åhw, vill ju ha en … (a)

emmsaaan
0

Det kommer bli underbara kaninungar :) Är Myrans päls svår att sköta? Det ser så mysigt ryfsigt ut på bilder, men är det mysigt? ^^

Lizzan
0

Jätte fin hemsida :)