Frallans nya hopprekord:D
Idag fick frallan ett nytt hopprekord:) Det är 36 cm:) hon har haft 30 cm som rekord förut:) jag blir så stolt över min sötnos för att hon är väldigt svår att få att göra något man vill:) Du är underbar<3
Vad kul :)

Vad roligt ;) Hur ofta tränar du? :)
#2 har blivit nästan varje dag nu. När jag ska motionera henne brukar jag ofta sätta ut hinder och hoppa:) Men hon får ju förstås också springa som vanligt;P

jag tycker att det är lite onödigt att starta en hel NY tråd om det. :P Du har ju redan gjort en, då kan du ju fortsätta att skriva på det istället. ?

#3 Om du tränar varje dag kommer hon tröttna. Tränade min kanin 3 ggr i veckan och det var för mycket för henne. Nu hoppar hon inte alls fastän hon hoppade jättebra innan.

Vad roligt! :)

Kul! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Så roligt:D
Vad bra. : )
Mina två förra kaniner tränades knappt 2 dagar/vecka, deras rekord låg på Polly: 34 cm och Orup: 38 cm : )
Mina o Jennas kaniner är inte tränade något ännu, så dom vet vi inte med ännu… : )
Vad roligt! Duktig Fralla :D
#5 okej tack för tipset
#10 så kul:D

vad roligt :) min kaninbäbis har ett hopprekord på 50cm ;D ett tips; hoppa med kaninen max 3ggr i veckan annars kan den tröttna :/
Grattis :)
så skoj, frallan är så liten :)
#15: Sötis!

KUL:D