Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 313 ggr
flisan93
0

Frallans nya hopprekord:D

Idag fick frallan ett nytt hopprekord:) Det är 36 cm:) hon har haft 30 cm som rekord förut:) jag blir så stolt över min sötnos för att hon är väldigt svår att få att göra något man vill:) Du är underbar<3

sputtnick_plexus
0

Vad kul :)

twinnie
0

Vad roligt ;) Hur ofta tränar du? :)

flisan93
0

#2 har blivit nästan varje dag nu. När jag ska motionera henne brukar jag ofta sätta ut hinder och hoppa:) Men hon får ju förstås också springa som vanligt;P

Mimmiih
0

jag tycker att det är lite onödigt att starta en hel NY tråd om det. :P  Du har ju redan gjort en, då kan du ju fortsätta att skriva på det istället. ?

twinnie
0

#3 Om du tränar varje dag kommer hon tröttna. Tränade min kanin 3 ggr i veckan och det var för mycket för henne. Nu hoppar hon inte alls fastän hon hoppade jättebra innan.

Dior_94
0

Vad roligt! :)

Denna kommentar har tagits bort.
ciss
0

Kul! :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Sotis
0

Så roligt:D

wewwa
0

Vad bra. : )
Mina två förra kaniner tränades knappt 2 dagar/vecka, deras rekord låg på Polly: 34 cm och Orup: 38 cm : )
Mina o Jennas kaniner är inte tränade något ännu, så dom vet vi inte med ännu… : )

Mickis1994
0

Vad kul:D Penny fick nytt rekord i går, 40cm :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

johanna_loveAnimals93
0

Vad roligt! Duktig Fralla :D

flisan93
0

#5 okej tack för tipset

flisan93
0

#10 så kul:D

pepsibarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kanin har rekord på 50 cm men hon hoppar det inte varje gång

Kaninhopparn
0

vad roligt :) min kaninbäbis har ett hopprekord på 50cm ;D ett tips; hoppa med kaninen max 3ggr i veckan annars kan den tröttna :/

Lizzan
0

Grattis :)

[Zorro_93]
0

så skoj, frallan är så liten :)

sputtnick_plexus
0

#15: Sötis!

Ellen95
0

KUL:D