Dricker upp kiss :S

Bläää :P Ja du, jag har ingen aning. Men nyttigt är det nog inte.
Putt. :P
blää! ingen aning! *PUTT*

Oj , ja vet faktiskt inte men de kanske beror på .. Asså om han kissar i skålen och så blir han jättetörstig.. Då måste han väl dricka de. (?) Annars har ja ingen aning.
#4; nja, han dricker mycket och har fortfarande vatten i flaskan, så han borde inte vara törstig iallafall.
Putt.

Det är nog inget farligt. :O Men ofräscht xD Men man har ju hört om tokiga människor som dricker sitt urin.. *ryser* :S

det är nog inte så bra, prova att byt mot en vattenflaska istället :)
#8: Han har vattenflaska, han kissade i matskålen där han får pellets, grönsaker m.m ^^

ojdå! det är nog inte så bra. prova att köpa en matskål som går att hänga upp en mitt på gallret eller väggen, själv har jag en mineralkrubba (till häst) åt ena min kanin uppskruvad på vägen, det funkar alldels utmärkt!
Det låter skumt och äckligt:P

Min Dumle´ gör likadant när han kissar på golvet, så himla äkligt xD Vad lik putte är dumle´ i utseende.

Min Rinja är också väldigt intresserad av kisset och slickar på det.
#10: Jo, kanske.. Men blir det inte jobbigt för honom att äta då? Och det är väldigt sällan han gör det, så det känns lite onödigt att köpa det då. Dessutom har jag inte sett att han har mått sämre efteråt.
#12: Haha, ja då e man inte ensam. ^^
Revir grej kanse ?
Han var då söt :) <3
#15: Nja ^^ Kanske inte om han dricker upp det igen.