Ot - Något du har blivit glad för?

Nepp. Ingenting alls ;)
Hm.. Har spanat in lite nya Th vids, det är alltid kul.. Mina kaniner har varit glada, jag har träffat några nya kompisar så ja. En del.. (: Sen har jag dock fått reda på en del saker som inte är lika kul :/

När millan fick sina bebbisar<3
Njae, extra glad har jag väl inte blivit.
Är glad varje dag, när jag tänker på hur lycklig jag är tillsammans med min sambo. 
#6: nääe, så gulligt :)
Jag har blivit glad för lite olika saker.. men mest för en sak som en kille sa..
Det va efter skolan när vi i spanska gruppen (vi som va friska iaf) stod och väntade på bussen. Det finns en kille i spanska gruppen, och resten tjejer. Då frågar 2 tjejer (vi hade vart inne lite på det temat innan) "vem är snyggast av oss här?" (till killen alltså) och han "Linnea" (alltså jag)! Jag blev helt chockad och sa typ "VA?! aha, tack" hehe, jag var 99% säker på att han skulle säga Anna (dom pratar ganska mycket och hon är ganska snygg) eller Jasmina.. Ja, så nu, över 1 dygn eftyer det så är jag fortfarande lite småchockad och jätteglad ;D
Oj, det blev ett långt inlägg :)
#8: Vad kul! ;)

#8 så kul;)
#8: Aw, vad roligt ;D Det påminde mig om en sak jag också blev glad över!
En kille som jag "spanat in" kom ut från sin So-lektion i Onsdags. Eftersom jag och mina kompisar stod precis utanför kunde jag inte låta bli att le mot honom och han log tillbaka! Det var coolish x) Mina kompisar typ "Vafan flinar du åt?" JAg: "Eh.. alltså jag kom och tänka på en jääättekul grej.. " x)

#11 hihi:)
#11: HAhahahahah ;)
#9, 10, 11 jupp :D
#11 ja, sånna småsaker är jättekul :)

#8 vad kul:D
#11 hahaha XD
#12 - #15: x) Dock tycker alla mina kompisar att jag är ganska korkad, så de trodde på det ^^ Förutom typ en som sa "Fan Emmy.. du är skum.." och skakade på huvudet x)

#16Heheh:)

njae jo killen som jag Gillar kom fram till meeej för typ 1 års en ovh vi prata som vi alltid känt varran xd haha länge sen x)
xd

Har haft grymt kul med mina kompisar idag xD Har ont i magen av allt skrattande :) Sen så ska vi iväg och shoppa imorrn och det ska bli kuligt!
Ja, igår på bussen hem så skrattade jag så mycket så jag fick ont i magen ;D Min kompis höll på att skratta ihjäl sig(bokstavligt talat!)
Det var nämligen så att vi hade köpt plockgodis, och så när vi satt på bussen så tog jag en karamell som hon ville ha. Hon typ skrek NEJ och försökte hindra mig att stoppa den i munnen, då flög den ur min mun och landade i påsen. Jag börjar asgarva och hon med, sen satte hon en godis i halsen och fick knappt luft, och då börjar vi garva ännu mer.
Det låter väl inte så kul, men jag har inte skrattat så mycket på länge!!
Kan säga att jag tyckte synd om de som åkte buss med oss ;)
Åka i en timme med två övertrötta och flummiga tjejer.;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#20: Haha xD

jag har haft grymt kul idag, med kompisar =)<3 Vi var ute och "lekte" =)<3
Jaop, fick mvg i NO och SO (:
#23 grattis. :D
Jag vet inte om det är nåt speciellt kul som hänt, förutom att jag har klippt mig. :)

Jag har fått reda på att jag ska praoa på ett hunddagis!!!:D
och så ska tjoffsen bli pappa om en månad!:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#25 vad kul! :D

Har skickat in min historia tenta som slutade på 8 sidor nu :D Tio minuter tillgodo, wieee XD (ska vara inne idag)

Nu blev jag glad när jag tänkte på en uppfödare :)
& så blev jag glad när min gamlagamlagamla killkompis skrev ett hjärta till mig :)
Har fått nya råttburen jag beställde för 3 veckor sen.
Har räddat livet på en liten marsvins bejb som skulle avlivas
Har lyckats bli av med Joppes dryga ögoninfektion :)

JAAA!!! Igår :D
mamma sa att om jag hadde pengar och intresse för kaniner till våren SKULLE JAG NOG FÅ EEEEN ^:D
#16: Hahahaha ;)

Nu blev jag glad när jag för en gångs skull kunde komma ur sängen såhär tidigt! Brukar sova till halv 12 egentligen men hela dagen ska inte sovas bort så jag ställde väckarklockan på 9.20 :) Bra jobbat av mig va?
Inget speciellt över det vanliga, men får mina pengar om 3 dar. ;-) yeaahoo !

När Lipposen slickade mig igår blev jag glad! ^^
Inte glad.. men vi skall nog avliva pontus :'/
Mja, engelskaprov förra veckan - 64 av 82 rätt.
Matteprov i måndags - alla rätt.
Svenskaprov i tisdags - 98 av 100 rätt (var osäker på två, om jag hade gissat andra hållet så hade jag haft alla rätt ><)
Noprov i fredags - helt okej (inte fått resultat än)
Och igår var jag även på bup och pratade med min psykolog, diskuterade skolan, proven och hur allt går.
För er som inte vet det, så har jag börjat gå i skolan igen efter nästan 2 års uppehåll, och har gått knappt två månader nu.
Har även blivit beviljad skolskjuts (kan inte åka kommunalt i rusning).
Så ja, jag är väl ganska glad, tror jag. Fast jag sitter och längtar till sommaren (första gången, solallergisk hud XD), för då ska jag sno en liten plutt från Twinnie. :*

#36 Oj. Värsta bra du är på matte ;O Jag vill också sno en plutt från twinnie ;P dom kommer ju bli otroligt söta.
#36, 37 Haha, "sno en plutt" xD
Joii :) Att jag inte ska få en ny kanin utan två! ;D. (Ska övertala för en tredje!)
Och att när jag väl fått mina två/tre nya kaniner är min uppfödning färdig och kan dra igång när kaninerna blir mogna för det :).
Sen blev jag väldigt glad när jag fick typ 7 Kra på dig sms från olika personer <3. Fast bara en visste jag var sjuk.. Då blev jag glad och kände att jag har bra vänner :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jo :) är jätteglad för att jag fick köpa isak :)

#35 vad tråkigt:(*tröstkramar*
#24 Jomantackar^^

Har haft grymt kul med mina vänner i helgen. Så härligt, har haft värsta skrattkrampen & skrattat till tårarna sprutat. <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se