Holländska importen O'boy!
I lördags var jag och pojkvännen för att hälsa på hemma hos sandra för att se om hennes ena importgrabb var något som föll mig i smaken. På hemsidan såg han inte allt för rolig ut, men eftersom Sandra inte tycker det är allt för kul att fota och inga av fotona tidigare varit rättvisa så pallade vi oss iväg :) Hon ringde mig och varnade att hon inte haft ork och intresset senaste tiden sedan hon fick ett till barn, så kaninerna hade inte blivit borstade på åtminstonde 2 månader. Fine tänkte jag, SÅ farligt kan det väl ändå inte vara? Ehm… tji fick jag där… efter nästan 2 timmars klippande, borstande klippande igen så kunde man börja inse att Oboy faktiskt hade en riktigt mysig päls! Inte dreads över hela kroppen. Men han var så snäll och låg stilla i mitt knä både raklång o på rygg. På väg upp till stockholm igen så satt han 3 timmar i mitt knä och halvsov (vilket även jag gjorde) så den här grabben är jag supernöjd med! Hur mysig som hellst och ska framförallt bli Nalas pojkvän :) Född i maj så gammal är han inte, och väger inte mer än 1 kg, så liten och nätt, precis vad jag vill ha! :) Har ställt in någon knasig inställning på kameran så blev tvungen att använda blixten så bilderna är inte allt för roliga, men man ser iaf hans teckning och päls en del :)

Fråga mig inte varför, men jag kan skriva inlägg men inte ladda upp bilder >.< aja, vissa har ju redan sett honom på bdb, och andra får väl se honom när kif bestämmer sig för att fungera igen ;)
Vad synd att det inte funkade. :/ Hoppas att kif fixar sig snart, vill gärna se plutten^^
Han är skitsnygg. drägglade länge över honom på bdb
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
sådär, jag har nu lagt upp en bild i #0 på sötisen åt dig Lollo :)
Han är urfin<3
- Mvh Emma

Vilken sötnos <3
jättesöt :)
Sööting <'3

Nåmen åhh tack Emma! :D
Ja han är verkligen skitsnygg! o en riktigt charmör, sitter just nu i morsans knä medans hon sitter o snackar i telefon. Hon brukar bara tycka att de hårar ner o grejjer men hon gillar tydligen honom, speciellt för att hon tycker att han doppat ansiktet i choklad ;) haha, så kan man ju också formulera sig :)

Han är verkligen superfin :) Har ju redan sett han på bdb.
Såg honom i bilddagboken, han ser helt underbar ut ju :D <3
super fin :)

Underbar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jättesöt:)
Gud vilken snygging! :D
jag våldgästar dig någon gång Louise för att kika på honom ^^, (a)
- Mvh Emma

Säger det igen - galet vacker! Färgen är att dö för. Haha, jag är havannaberoende 8) Får väl låna honom till någon hona någon gång :)
haha! så söt han ser ut som ett Charmtroll :D:D:D:D

#15 Klart du måste ^^, o samma sak gäller att jag snart kommer o våldgästar dig o hälsar på Snövits små döttrar :)
#18 gör så ^^,
- Mvh Emma

har sagt det en gång, men säger det igen: ursöt! :D
ser supermysig ut. :) <3

Vilken sockerbit :) sjukt söt! ^^