Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1613 ggr
flisan93
0

OT-bilder familj

Hur ser eran familj ut? Lägg in bilder:) Om ni inte har någon bild kan ni berätta om dem:)

myriis
0

Har inga bilder, men kan väl berätta kort.. ;P
Familjen består av mig, syrran, brorsan, mamma och pappa. Och djuren självklart, men dem berättar jag inte om här.
Mina föräldrar har varit gifta i x antal år (jag kmr inte ihåg.. xd) , Min bror är sjutton och min syrra är femton.

Pappa jobbar som datatekniker eller något, jag har inte ens fattat vad han gör ännu.. Men han sitter iaf vid datorn hela dagarna och åker utomlands på jobb, typ..
Mamma har ett hundcenter (Rikstens Hundsportcenter) och ett kafe (Gyllene Gripen)

Jennie104
0

Oj oj oj jag har ju ''2'' familjer eftersom pappa och mamma är skilda..

Hos mamma är det:

Mamma Lena 41 Låtsas pappa Dan 44 Bror Fredrik 14 Jag 11

Och pappa har en tjej fast hon bor inte här men hon tillhör ändå familjen tycker jag så:

Jag 11 Fredrik 14 Pappa Joakim 41 Låtsas syster Johanna 20 eller 21 Låtsas mamma Karin 44(?) låtsas bror Oskar 18

Det blev mycket det :d

flisan93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min mamma, Monica:) Hon är världens snällaste och jag skulle inte kunna klara mig utan henne<3

flisan93
0

Här är min pappa, Mikael:) Han är jätterolig och jag skulle inte kunna klara mig utan honom heller<3

MarHai
0

Åter igen, fråga om lov innan ni lägger ut bilder.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tixy
0

Åh, min familj är galen. Behöver jag skriva nå mer? :D

flisan93
0

min lillasyrra heter Mimmi (mimmiih på KIF) och jag vet inte om jag får lägga in en bild på henne:D Men vi får se. Ja, vad ska man säga om mimmi. Hon är jobbigast i hela världen men samtidigt underbarast<3 haha…bra blandning;) Utan henne skulle dfet var tråkigt men ändå hur skönt som helst. Hon kan vara väldigt jobbig ibland

flisan93
0

#5 Ja det är viktigt.

OBSERVERA: fråga INNAN ni lägger in bilderna!!!!!!

KvirrZ
0

Min familj består av mamma, pappa, jag, 2 systrar+ alla djuren.
Pappa jobbar på FRA och mamma på SEB xD
ena systern är 21 och den andra 14.

- Mvh Emma

twinnie
0

Min familj består av Mamma, Pappa, jag, brorsan och två systrar.

Mamma är min bästa vän typ. Hon är bäst bäst bäst och lyssnar alltid och ser alltid om jag är ledsen. Hon är den bästa mamman man kan ha <3

Pappa är vad man kanske kan kalla "lustigkurre". Han skämtar jämt om allt x) Lite pinsamt ibland men mest roligt :) <3

Min brorsa, Christoffer, är något utav det störigaste som finns på denna jord. VÄX UPP liksom o.O

Mina systrar, Cecilia & Linda, är bäst! <3 De är båda så sjukt snälla på alla sätt och vis och vi har aldrig bråkat någonsin! De vet också om jag är ledsen och vill alltid veta hur det är med mig! :'D

annaforsgren
0

min familjbestår av min mamma(52) pappa (49) och min storasyster lina (16):P

mamma och pappa är skiljda och har båda träffat nya partners:P
jag bor mest hos mamma i en lägenhet, 2 min från skolan…

lina och jag ärväl som normala tonårssystrar, bråkar om massa onödiga sakerXD….Men man ser nästan aldrig henneför hon är alltid borta hos sina kompisar ellerpojkvännen…annars om hon är hemma, så sitter hon bara instängd i sitt rum och sitter vid datorn,

pappa är en seg manXD han lysnarkanppt på mig när jag pratar med honnom, och hankommer alltid försent om han ska hämta mig…

mamma är jättesnäll. även fast det enda hon gör är att tjata på mig, vad jag än gör såska hon helatiden tjata på mig:P

det är min familj det!

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

myriis
0

#10: Du kan få min bror istället, det enda han gör är att sitta inne på sitt rum, lana eller vara någon annanstans, haha :P

Jojsan
0

Min familj är då jag, mamma, pappa och en bror (17).

De är ganska normala ;) Nej, men jag trivs bra med de. Min bror bor inte hemma så han träffar jag inte såå mycket.. men ibland.

Mickis1994
0

hmm. mamma 49 pappa 50. Om ni nu råkar ha en pappa som läser BigTwin så är det min farsa i början xP och så har jag en  lilla syrra som var med i lill amelodifestvalen, nu är hon 11, och är  lite halv ego, och min halv store syrra på  26 <33

Jag är nog mest onormal i vår famlij xP om man bortser från då min lilla syrra sjunger hela tiden -.-

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

jees94
0

min familj är :

Mamma: Världens snällaste<3 Men ibland är hon jobbig som bara den!!!
Pappa: Han är jätte snä´l + rolig! Alla i mitt handbolls lag busar med han! xD  Han jobbar borta måndag - torsdag, ocg är bara hemma fredag- söndag…
Min bror ( 15 ) : Han är världens drygaste människa, jag tror inte att det finns någon drygare… Han sitter ALLTID vid sin dator elr så åker han moppe…..

Ellen95
0

Min familj består av min mamma,min pappa och min tvillingsyster kajsa(sotis på kif) min sotrebror jacob och min storasyter agnes.

SagaoAlfred
0

Min familj består av:

Mamma Maj-britt (kallas Maja) & Pappa Sune.
Storebror Magnus & hans fru Gunilla & deras barn Andreas, Amanda, Alexander & Adam.
Storasyster Jenni & hennes man Peter & deras gemensamma barn Johan & Jonas och Peters barn Jim & Patrik.
Storebror David & så jag såklart =)

Mamma & Jenni på bilden ^^ Haha! Hon var så tjock då hon var nyfödd ^^

SagaoAlfred
0

Pappa, Adam & Jag

SagaoAlfred
0

Bästaste Gunilla som är som min storasyster eftersom hon funnits i mitt liv sedan jag var 5 år typ, och bästaste ungen Adam <3 Älskade familj.

SagaoAlfred
0

Alexander & Amanda (mandus här på KIF)
Älskade syskonbarn.

SagaoAlfred
0

Storebror David ^^

ParaKiss
0

Min föräldrar skilde sig sommarn 2004

Min mamma är Anneth och hos henne bor min lille bror Christopher som är 18år

Pappa gifte om sig i våras med Anna. Och hon har barn sen innan och det är Katja 21 tror jag hon var (kan även nämna om att hon har ett barn), hmm. och sen så kommer jag inte jag ihåg hur gammal Annas son är eller vad han heter. Har aldrig träffat honom. Men han är runt 17-18 tror jag. Och sen så Tanja som är 15 år tror jag hon är. Och Fanny 14 år.

har inga bilder på den nya familjen..

På bild min sötta lille bror. (han är singel ^^ )

ParaKiss
0

bild på mamma

ParaKiss
0

Och här är hela familjen.
Lille bror Christopher, jag utsuddad, pappa Kent och mamma Anneth.

KvirrZ
0

#12 social kille det :P

- Mvh Emma

sputtnick_plexus
0

Min familj består av:
Mamma, pappa, och min syster, Jennifer.

Jag tror inte att jag har några bilder på dom..

myriis
0

#25: Jorå x) Vi pratar några gånger i veckan typ ^^

KvirrZ
0

#27 haha x) du får väl gå in i hans rum och röja runt och se om han reagerar ^^

- Mvh Emma

johanna_loveAnimals93
0

Min underbara familj består av: Pappa Hans, 55 år, mamma Monika, också 55, min storasyster Maria (kallar henne Mia) som är 26, min storebror Jakob, 24, och storasyrran  Karin som är 20. Och så jag då, jag är 14 ^^ värsta "sladdbarnet" :))) fast jag trivs med att vara yngst. :P

Zvintos
0

Min familj består av mig, min lillasyster, min lillebror, mamma och pappa.

Mamma heter Ann-Charlotte och är 40 år, jobbar som läkarsekreterare.
Pappa heter Tony och är 39 år, jobba på Ovako (inne på labb).
Lillsyrran heter Louise och är 17 år, går textilgymnasiet (eller liknande) i Stockholm, bor där med sin pojkvän.
Lillbrorsan heter Elias och är 11 år.
Och så jag då, heter Ninni och är 19 år.

KajsaM
0

Min familj består av mamma, pappa och lillebror på 8 år. Mamma jobbar med utvecklingstörda på ett dagcenter och pappa har egen plåtslageri firma :)

Clariiz
0

Min familj är då Mamma, Pappa, Storebror (Filip 19år) och Storasyster (Melina 18år).

Sedan har jag en Halvsyster som bor i göteborg med sin sambo.. Hon är typ 25 (?) och jag träffar inte henne. bara typ jätte sällan..

Min bror träffar jag inte så mycket, Men han är väll rolig ibland.. Vi skrattar åt samma saker :P. Synd han inte är hemma så mycket (Ska ju flytta nu också..)

Min syster är välrdens underbaraste människa! (ibland) Hon är som två personer, den ena är hemsk typ jätte sur, elak och osocial. Och väldigt ego! Den andra delen är underbar! :P. Super snäll och vi berättar ALLT för varanda. Hon skulle berätta om hon mördat någon för mig trill och med. Och jag skulle berätta det för henne om det var jag som gjort det. Underbart att ha det så :)

Sedan har vi då jag, Jag är (ne skojja bara :P) xD

Jah.. Min familj är lite udda :P.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

#28: Då e jag ganska död (A)

KvirrZ
0

#33 hahaha, säg då bara med stora valpögon: Men jag saaaaaknar dig *blinkblink med stoora ögon* så kanske det går bra, eller så får du en ännu större smäll xD

- Mvh Emma

myriis
0

#34: JAg gissar på alternativ två.. :P xD

KvirrZ
0

#35 troligen blir det så ^^

- Mvh Emma

ciss
0

Haha ;)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Min familj består av pappa Andreas (44), mamma Lena (41), storasyster Emma (16) och lillebror Albin (5). Och så jag, 14 år:P
Pappa är elektriker, eget företag. Mamma är lärare.

Sotis
0

Min familj består av min mamma,pappa,storasyster,storebror och min tvillingsyrra ellen:)(ellen_95  här på kif)

lill-jarven
0

Min familj består av mamma Anne, pappa Rune, bröderna Jens & Björn och så jag :)

Mamma jobbar som projektledare och pappa är egen företagare :) Storebror jobbar åt pappsen och lillebror läser sista året på gymnasiet.

Mamma & pappa på bilden

lill-jarven
0

Jens & Björn

mörk bild men den enda jag hade på dom två tillsammans

lill-jarven
0

slänger in en bild på mig och storebror Jens också ^^

flisan93
0

#18 vilken söt tomte du var:) haha<3

flisan93
0

#40 Man ser att du släktar på din pappa;)

twinnie
0

#43 Det är hennes brorson tror jag ;)

lill-jarven
0

#44 Haha jodå vi är lite lika, om man bortser från mustaschen ;)

huldisen
0

Min familjbestår av Mamma 41, Pappa 40,Storebror 20,Lillasyster 2,lillebror 1, styvmamma 34, styvpappa 33. Min pappa bor i göteborg 120 mil ifrån mej med sin sambo och min lillasyster .Min mamma bor jag med och hennes sambo i ett hus här i norrbotten. Min storebror har flyttat hem ifrån ;) Pappa jobbar med såna här som har drog missbruk och så. Och mamma jobbar med gammlingar.

Frajda
0

mina föräldrar är skilda och min mamma är gift med en gubbe som har två barn (hatar dom) och min pappa är ensam.:P låter trist men sånt är livet :P

Lenapena
0

Familjen

Min son Fredrik, Min Man Dan , Jag och min dotter Jennie

Lenapena
0

Jennie och hennes kanin Jappo

Lenapena
0

Jag hittar tyvärr ingen enskild bild på min Son .

SagaoAlfred
0

#43 Precis som Twinnie säger så är det inte jag som är tomten på bilden, utan min älskade brorsson Adam. Jag som håller i honom dock :)

Frida-L
0

Min familj: Pappa, 40 år, jurist. Mamma 38 år, advokat, eget företag. Lillasyster Claudia 10 år och jag, Frida, 15 år :) Och sen katten Selma 17 år och kaninerna och tre fiskar :P

L8sson
0

här e alla barn i familjen ^^, eller vi nygårds barn och björkman barnen, björkman är min pappas sambos barn och rästen e pappas förståss :)

L8sson
0

här e min mamma :)

Seija heter hon

L8sson
0

pappa :) med min lilla syster i famnen och sambon på sidan

Jordgubbsgodis
0

Min familj består av Mamma Pappa och min bror Samuel.

L8sson
0

detta är vi barn nygårds de e ju dom som är "familjen" liksom

vi heter : Linda, Lotta, Linus och Lisa :)

J-Parnebo
0

Pappa: 51 eller 52

Mamma: 49

Syster Jessica 26

Syster Annika 24

Storebror Petre 28

storebror tomas 16

Halvsyster Nina 30

och lilla jag 14 år ;)