Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 1613 ggr
flisan93
0

OT-bilder familj

Hur ser eran familj ut? Lägg in bilder:) Om ni inte har någon bild kan ni berätta om dem:)

myriis
0

Har inga bilder, men kan väl berätta kort.. ;P
Familjen består av mig, syrran, brorsan, mamma och pappa. Och djuren självklart, men dem berättar jag inte om här.
Mina föräldrar har varit gifta i x antal år (jag kmr inte ihåg.. xd) , Min bror är sjutton och min syrra är femton.

Pappa jobbar som datatekniker eller något, jag har inte ens fattat vad han gör ännu.. Men han sitter iaf vid datorn hela dagarna och åker utomlands på jobb, typ..
Mamma har ett hundcenter (Rikstens Hundsportcenter) och ett kafe (Gyllene Gripen)

Jennie104
0

Oj oj oj jag har ju ''2'' familjer eftersom pappa och mamma är skilda..

Hos mamma är det:

Mamma Lena 41 Låtsas pappa Dan 44 Bror Fredrik 14 Jag 11

Och pappa har en tjej fast hon bor inte här men hon tillhör ändå familjen tycker jag så:

Jag 11 Fredrik 14 Pappa Joakim 41 Låtsas syster Johanna 20 eller 21 Låtsas mamma Karin 44(?) låtsas bror Oskar 18

Det blev mycket det :d

flisan93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är min mamma, Monica:) Hon är världens snällaste och jag skulle inte kunna klara mig utan henne<3

flisan93
0

Här är min pappa, Mikael:) Han är jätterolig och jag skulle inte kunna klara mig utan honom heller<3

MarHai
0

Åter igen, fråga om lov innan ni lägger ut bilder.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Tixy
0

Åh, min familj är galen. Behöver jag skriva nå mer? :D

flisan93
0

min lillasyrra heter Mimmi (mimmiih på KIF) och jag vet inte om jag får lägga in en bild på henne:D Men vi får se. Ja, vad ska man säga om mimmi. Hon är jobbigast i hela världen men samtidigt underbarast<3 haha…bra blandning;) Utan henne skulle dfet var tråkigt men ändå hur skönt som helst. Hon kan vara väldigt jobbig ibland

flisan93
0

#5 Ja det är viktigt.