putt
är inte 15..

Nej usch jag suger verkligen på innebandy och tycker inte att det är roligt heller:P men lycka till med letandet av intresserde:D

Jag tycker det är jätteroligt med innebandy :D fast jag spelar itne men det är kul iaf :)
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av sidor och hur man startar o så, och jag tror jag e för "liten" xD

uäääh. hata innebandy!!
#5 Samma här ;)
Jag slår mej bara :P
Men flickor då, innebandy r ju kul . Man får chans att slå folk på benen med en klubba liksom (A)

Putt :)
7# haha xd
#7 helt rätt så som basket.. så kan man "råka" slå en person i ansiktet efter som ja e as kort så ja måste hoppa efterbollen det är en jättebra ursäkt ^^
#7 Precis det gör inte xD Jag får alltid slagen xD
Äsch, det gäller ju att vara snabb x) Min taktik: "Slå personen som har bollen, och sen kuta som fan" :Funkar varje gång ;)

Innebandy är ju jätterolig! (ibland) ;) Kan inte starta eftersom jag inte är tillräckligt gammal.
Skulle gärna starta om jag hade tiden, men tyvärr.
Verkligen ÄLSKAR innebandy!
Har spelat i 8 år nu, men har dock tagit ett uppehåll på 1 år.
Letar lag att spela i här, nu när jag flyttat.
Är inte 15….

Är inte 15.. och gillar inte att spela innebandy:P
18 är det väl?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Gillar inte innebandy ;) För det mästa slår jag bara folk på bena (A)
#11 Jag har min egna taktik. Jag lura i målvakten att jag var i hans mål sen sköt jag mål på han 8 )
#18: Smart ;)
#16, Ja, jag har också för mig det.. :)

nåån? Xd
Jag har inge intresse för innebandy :/

Nej, jag är rädd för dom som inte kan dt.:P dom har för hög klubba när dom slårXD Hatar innebandy:P Men good luck med letande:)

Jag är inte 15år och är inte så intresserad av det heller. ;)