Vad tycker era föräldrar om
vad tycker era föräldrar om nyfödda kaniner ? jag frågade precis mamma när hon såg ett foto, men hon tyckte att dom såg ut som missfoster och råttliknande ut!! okej, jag tycker inte heller dom är världens sötaste men så fula är dom ju inte..
vad tycker era föräldrar? :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Mamma tycker att dom är lite sötfula sådär. När Englas var nyfödda gick de under smeknamnet "korvarna" eller "plupparna".
Hon tycker inte att de är fula, men inte heller söta. Hon gillar mer äldre kaniner. Pappa vet jag inte.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Mamma tyckte också att dem så ut som korvar, eller mini flodhästar :P Men när hon såg hur mkt jag gillade dem så sa hon att dem var "lite söta". Pappa tyckte att dem var helt OK men han tycker fortfarande Expo är coolast xd

Mamma tycker de ser jätteroliga ut. Vet inte riktigt om hon tycker dom är söta men hon asgarvar när jag visar bilder ^^ Pappa tycker de ser ut som korvar ^^
Vet inte :P
Mamma tycker dom är fula. Ser tydligen ut som råttor.
När de har fått päls och har öppnat ögonen så älskar hon dom ^^
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
#5,, hahah min mamma med :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

#5: Min mamma med ^^
www.frihetenskaniner.se

samma här… men jag tycker de är söta :)

#8: Jag med. Dom är ju urgulliga! :') <3
www.frihetenskaniner.se

vet inte….
Mamma älskar dem, asså jag har inte fått några men första dagen då vi tagit hem dem sa hon
"- men ska du inte göra så dem får såna dära ulliga gulliga tussar``?" ( nått i den stilen )
Jag ba, wooot. de är typ 8-9 veckor dummer.
Gaaaaaaaaaaaaaalen xD

Mamma tkr dom är äckliga, typ små råtter men sedan ÄLSKAR hon dom :)
haha, vet inte. ska visa bilder sen ^^,
- Mvh Emma
Mamma och pappa tycker att de bara ser ut som korvar ingenting annat;P
Min mamma är väl inte direkt förtjust i nyfödda djur, medan jag tycker dom är farligt söta och bara vill gosa upp dom. :)
Mamma tycker de är fula ochh ser ut som råttor. :( Jag tycker dom bara är söta <3
Vet inte ska fråga :)
#16 Visa henne lite bilder på nyfödda råttor då. :D Finns inget sötare.
Min mamma tyckte att mina kaninungar var urgullingar, min mormor (som är inneboende) frågade om verkligen kaninerna och råttorna kom tillräckligt överrens med varandra för att dela bur…
Mina föräldrar tycker dem ser ut som flodhästar.
Det gör jag med, men söta flodhästar. 

Min mamma tyckte de såg ut som möss. men söta. ^^
min pappa tyckte de såg konstiga ut, hahahah. xD