Kontakt med säljaren.
Har du någon kontakt med den som du köpte din kanin av?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Engla: Japp. Chattar så gott som dagligen med Thezz & är där och hopptränar och sånt minst en gång i veckan.
Essy & Freja: Egenuppfödda.
www.frihetenskaniner.se
Berit kommer från min gamla skola, och jag har ingen kontakt med nån där (tack o lov haha!). Men Hugo har jag ju som endel vet köpt av Matilda här på kif, o henne snackar jag med då o då :)

Lille skutt & Ronja: nej, har ingen kontakt med uppfödaren
Mira: Egenuppfödd.

Lippo: Om man mejlar henne så får man svar men jag har inte så mycket kontakt med henne.
Molly: Vet inte vem uppfödaren är.

Dumle: Han uppfödare har precis slutat med kaniner men innan så lånade jag hanar av henne. Så vi hade bra kontakt.
Retsina: Hennes uppfödare slutade med kaniner för 1 år sedan. Innan hon slutade hade vi bra kontakt utom den gången som vi blev ovänner.
Smulan: Vi träffas ganska ofta. På utställningar och på hoppträningar och på hopptävlingar. Sen har vi även mejlkontakt.
Sen har jag själv fött upp Buddha´s Delight och Cloetta
Roxy - Nej, har ingen kontakt med uppfödaren
Candy - Ja, vi pratar ganska ofta
Expo - Japp, träffar henne på nästan varje tävling och vi pratar då & då
Chevy - Japp, jag hoppas att jag har kontakt med mig själv. . :P

Millan & Lillan: Jaa det har jag. Jag fick dom två av en av mina kompisar. Så jag pratar nästan med henne varje dag.
Sixten: Vet inte vem uppfödaren är.

Zorro- Nej,jag har ingen kontakt med uppfödaren.
Liam- Jag och ciss håller kontakten och pratar med varann ganska ofta,vi ska nog börja hoppträna med varann (?) :)
Pandora - Nope
Pelle - Okänd uppf.
Java, Fire, Kirke - Ringer då och då samt möter henne på en del utställningar.
Helios, Masken, Foo Foo, Sweetie, Rugi -Absolut kollar mig själv i spegeln och snackar med mig själv i timmar xD

#9; Haha. :P
Hubert är köpt på djuraffär och jag har ingen aning om vem som fött upp honom
#10 - Självklart :P Hihi

Jag har tyvärr ingen kontakt med Tindras uppfödare men om jag skaffar kull med Tindra så ska jag såklart ha ett köpkrav på att hålla kontakten ^^
Isaac är ju köpt i skolan och skolan är jag ju nästan alltid i ^^
Fiffis och Plimps uppfödare pratar jag ganska ofta med, träffar henne rätt ofta i skolan :)
- Mvh Emma

Uzza är köpt i djuraffär.

Bella - Chattar med Michelle varje dag ^^,
Myran - Mejlar jämt med Amanda, hon är så sjukt trevlig!

Jag har numret och så till uppfödaren, och ibland mejlar jag också. :P Men inte så mycket mer.

Melvin: Zoo kanin så nej
Dayo: Japp vi pratar på msn då o då
Milo: Han kommer till mig på lördag, är min kusin som fött upp honom så vi lär ha kontakt :)
Channie: min mammas jobbarkompis kompis är det som fött upp henne.. det är via mamma jag pratar med henne om det är ngt men typ aldrig.
Cassie: i början höll jag lite kontakt men hon har så många kaniner så det skulle nog bli för mycket om hon skulle hålla kvar kontakten med alla som köpt av henne ^^
Totte: Har ju köpt Totte av AlexandraK här på iFokus så ja, jag håller kontakt med henne :)
Niike: Nej, vet knappt vem uppfödaren är;)
**
Fia**: Nej, jag har ingen kontakt med uppfödaren, för jag köpte henne av en som köpte henne av uppfödaren. Men hon *jag* köpte Fia av har jag liiite kontakt med ibland.
Alpha: Ja, ibland. På tal om det måste jag uppdatera henne med bilder snart .. :D
Har kontakt med Huldas uppfödare fast hon är död. Och har det haft det sen Hulda var 1 vecka :) Och kompis som också är död , hans uppfödare är en släkting så hon har jag också kontakt med :)
Och min blivande Teddy nins uppfödare har jag också kontakt med :)
Nepp, inte med uppfödaren men kanske med djuraffären, efter som att vi köpte Leo på en djuraffär..

Maja, Lina - _Nej, djuraffärsodjur (x
_Loix - Nej.
Avaratia - Nej, lr jag har iofs mailat,,fast inte fått ngt svar. mhm.
Tryggur - Jarå
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Myran - nej
Isak - Ja, pratar med Cissi nästan varje dag på msn lr kif
Guldus - nej

#21 Ska du köpa en ny? :D
Hampus har okänd uppf. tyvär.

Buffis är ju från uppfödare så Nej det har jag inte!

Noah's uppfödares son visar sig gå på samma gym som jag x) Haha ^^ Så honom träffar jag varje onsdag och fredag. Sen träffar jag även på uppfödaren lite här och var :) Vi har även kontakt via mejl!
Nellie & Nemi's uppfödare träffar jag varje dag. Vi hopptränar ihop. Jag med Noah och hon med sina vuxna lejon :)
Embla&Emilo; vi skriver på msn och jag är där varje söndag och hopptränar. :)

Black tiny: Nej.. var så länge sedan nu, vet inte ens om hon håller på fortfarande.
Kaprilfolens Mini Mee: Nja.. lite grann kanske.
Amazing Grace: Vi har bra kontakt, jag skickar bilder till henne ibland oså.
Lingongläntans Toulouse: Egen
Lingongläntans Banjoo: Egen

Köpte Molly i en djuraffär. Men dom kommer ihåg henne och frågar alltid hur det går med henne osv. när jag handlar där :p Men jag vet tyvärr inte vem som har fött upp henne från början.
Har tyvärr ingen kontakt med Kittis uppfödare
Hälsningar Vemsan

#26 Ha.. skrattar åt mig själv, det ska ju stå från Djuraffär!!

32# haha x'd
Jappo- nja… jag har hennes mail men jag vet inte vad jag ska skriva till henne
Förslag? x'd
Alla kaniner jag haft har kommit från djuraffär, så nej.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Lilo har jag fått från djurraffären, är ju där väldigt ofta men har ju inte direkt kontakt med dom ang Lilo :P det är ju inte heller de som förr upp henne så…
Stitch har jag ju köpt av Ida (sagaoalfred) och hon har blivit en av mina allra bästa vänner! <3 har förövrigt delat säng med henne några nätter nu och innan när hon vart här och hälsat på och jag och malin (lill_jarven) försöker övertala henne att flytta in hos oss nu när vår combo Sofi ska flytta…får se hur det går, hoppas hoppas :D

Ritzzo - Träffar uppfödaren på utställningar, och har mejlat några ggr, men hon minns inte vem ritzzo är och är inte så intresserad.
Sheldon - Kommer från djuraffär först, pratar dock med hans fd ägare då och då, och berättar hur det går.
Svea - Träffar uppfödaren på tävlingar och snackar väldigt mycket med henne.
Lova - Räddad från varnvård av en barnfamilj = ingen kontakt
Totte - Träffar uppfödaren på tävlingar och snackar på msn och telefon då och då :)
Ego och troy - träffar uppfödaren dagligen eftersom de e ja själv :P
´
Sen har jag bebbar hemma också, men dom räknar jag inte med
Sputtnick och Plexus kommer ju från samma kull, så ja. Eller jag brukar inte chatta med dom, men träffar dom ganska sällan och då frågar dom hur det är med kaninerna osv.
Nej det har jag tyvärr inte

#33: Skriv bara att Jappo mår bra?
Men bara om hon gör det.
#35 <33333
Alfred fick jag ju utav Mimmi (blaskigtkaffe) å hon är en väldigt nära vän å så till mig, å pratar med henne varje dag å träffar hon minst en gång i veckan typ å så :) <3
Jag pratar med Sagas uppfödare ibland på en annan hemsida å så, har visat lite bilder osv. Men pratar inte så överdrivet mycket med hon :)
Theo är ju född här hos mig så ;)
#25 I april får jag hem en teddy från stockholm :)

#41 Nej, vad roligt! Kan du inte göra en tråd med info, osv :D

#41: Gör som #42 säger! :D
www.frihetenskaniner.se
Japp , eller köpte inte min kanin , fick den av min brosas sambo , :) så jag har bra kontakt med henne.
Panda: Ja, mailar och skikar bilder till henne.
Sesan: Nej men min syrra brukar chatta med henne.

Jadå, har både mail- och telefonkontakt med Skottes uppfödare. Uppfödare till Vitöra är jag själv.

Vi hade bara kontakt dem första dagarna, v har inte kontakt nu längre.. vet inte varför, en har ändå inte så mycket att säga :)
Nej det har jag inte. Men jag vill ha kontakt