Kanin iFokus

Kanin

Etikett: allmänt
Läst 229 ggr
Matilda_91
0

uppdateringar från kaningården!

Hej igen!

Har något riktigt jobbigt att berätta. Förra veckan blåste lekstugedörren upp under natten och Gimzan skuttade ut. Hon har gjort det nån gång förut också men alltid stannat på gården. Den här gången kom hon inte tillbaka och har alltså varit borta en hel vecka, lilla gumman! Jag hoppas så otroligt mycket att hon bara tröttnat på att bo här och skuttat ivåg på äventyr, men med största sannorlikhet har räven tagit henne.

Minou har varit heldeppig hela veckan. Hon saknar verkligen Gizmo. Men idag fick hon uppleva snö för första gången i sitt liv och jag har aldrig sett hene så tokig. Hon sprang rint runt i utehagen och gjorde glädjeskutt hela tiden. Härligt att se!

Albin är ju kastrerad också! Allt har gått bra och den enda skillnaden jag märkt är att han är mycket lugnare och hur matgalen som helst.

Nästa vecka ska han flytta in i lekstugan och jag är säker på att Minou kommer uppskatta sällskapet.

ciss
0

Vad roligt att höra från dig Matilda! Vad hemskt med Gimzan, hoppas verkligen att hon kommer tillbaka. Har ni mycket räv?

Skönt att höra att Albin's kastrering gick bra. Vad kul att han och Minou ska flytta ihop :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

senna
0

neeej vad tråkigt. :(

men hoppas att hon kommer tillbaks, även om chansen kanske inte är så stor. :/

hoppas att minou gillar albins sällskap när han flyttar in då. :)

KajsaM
0

Det var ett tag sedan Matilda :D

Nej, vad hemskt med Gizman :( Beklagar <3

Vad roligt att kastrerigen gick bra och att dom adra två mår bra :)

KvirrZ
0

Härligt att höra från dig :)

Hemskt tråkigt med Gimzisen :'( Hoppas att hon kommer tillbaka.. Minou blir nog superglad när Albin flyttar in :)

- Mvh Emma

Matilda_91
0

ja det är jättejobbigt, tror inte hon kommer tillbaka. Senast inatt var det en stor räv på vår gård som slogs med en av våra katter. Jag vaknade av att räven eller katten skrek och så kikade jag ut genom fönstret då lunkade det förbi en jättestor räv. Fy!

Men båda katterna klarade sig oskadda så det var nog bara räven som åkte på stryk.

ciss
0

#5: Vad läskigt!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Keligast
0

Vad roligt att höra av dig Matilda :)

Jobbigt om det med Gizmo, hoppas hon kommer hem igen <33

KajsaM
0

#5 Gud vad läskit!

Feliciaa
0

Tråkigt det där med Gizmo :/ Hoppas han kommer hem

Kul att Minou gillade snön :D

huldisen
0

Vad tråkigt med Gizmo :(  Hoppas att hon kommer tillbaka. *kramar*

Hoppas att Albin och Minou ska trivas ihop ^^

emmsaaan
0

Tråkigt med kaninen :(

SagaoAlfred
0

Jag tänkte för bara några dagar sedan hur du hade det å dina kaniner å sådär. Känns som att det var längesedan man hörde utav dig å sådär..
Å så har Gizmo försvunnit :( Riktigt tråkigt.
Jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka, även om det inte verkar som det just nu :( <3