Kaniner, ungar och burar
Nu letar våra kaniner efter nya hem.
Först ut har vi Ceasar, en dvärg vädurs blandning. Han är ca 3-4år gammal och utekanin. Jätte trevlig och mysig i famnen, men kan ibland vara lite svår att få tag i i buren..
Sen har vi Frank Zappa, dv. vädurs blandning. Han är född 30 april -07 och är rödögd vit. En helt undarbar och mysig hane!! Vill komma till någon som har mkt tid att gå och kela med honom, och gärna med sällskap.
Även han är utekanin.
Lilla My är en Löwen, född 2004 tror jag. Hon har haft sina kullar och vill nu komma som sällskap. Hon är dock en väldigt bestämd dam så hon skulle nog behöva komma till någon med kanin vana och inte som nybörjarkanin. Hon är mamma till Bäbis och kullen på 9v. Hennes färg är det däremot delade meningar över då hon är så pass mkt vit. Men viltsiames manteltecknad tror jag att jag fått höra, men även isabella manteltecknad. Men vi kan kalla henne vit med bruna tecken.. ;P
Sen har vi Bäbis. Hon är Löwen/dv. vädur. Hon är född 8 juli och Isabella färgad. Hon är en trevlig liten tjej som just nu bor inne.
Sen har jag en hel kull på 5 ungar födda den 8 augusti. Mamma är Lilla My och pappa är Ceasar, så dom är Löwen/dv vädur, precis som storasyster Bäbis. Dom är 4 hanar och 1 hona. 1 Isabella färgad hane och resten är Isabella manteltecknade. En av hanarna är en riktig ullboll med fluffig päls över hela kroppen, medans resten har mer man och kjol precis som Löwen ska ha..
Alla ungar är innekaniner.
Har även några burar, både ute och inne, till salu.
Pris;
Ungarna: 100kr/st
Äldre: Bortskänkes
Burarna; 200kr och uppåt
Paketpris kan ordnas, tex unge+bur, lr 2 ungar+bur..
Allt finns i Knivsta men kaninerna kan tas med till Sthlm, resten får hämtas här..
// Nathalie

// Nathalie
så fina dom var
Gud vad fina!
Vad är det för mått på inneburarna?

Det finns 3 inneburar. Kan inte hela måtten just nu men dom är; 100, 120 resp 150cm långa.
Dom säljes helst tillsammans med en lr flera av kaninerna..
// Nathalie
#9 Okej, ska prata med min mor, så får vi se. Blev helt kär när jag såg bilderna på ungarna. :)
men gud vilka sötnosar!! *käär*
Vilka sötisar det där :)
- Mvh Emma

Ja dom är riktigt söta.. :)
Synd bara att jag inte klarar av att ha kanin inne annars skulle Lilla My och Bäbis fått stanna.. Och eventuellt hanen med den vita nosen.. Men jag känner av dom mer och mer och jag vill inte riskera att jag blir allergisk mot katterna och hunden oxå därför får alla innekaniner flytta.. :(
// Nathalie

*puttar*
// Nathalie
jättefina!

putt putt
Ingen som känner att dom vill ha en liten gullegris? ;)
Hemmet är viktigare än priset! :)
// Nathalie

puttar igen..
skulle behöva bli av med dom.. kan tas med till sthlm imorgon lr på fredag.. ;)
// Nathalie
Kan tyvärr inte ta någon nu. :( Vill verkligen, men tyvärr..

puttar igen då..
// Nathalie

20: sötnosar :)

Behöver verkligen bli av med dom nu då jag inte riktigt tål dom..
Så ni som är intresserade men tycker 100kr är för mkt hör av er iaf!! Så länge ni kan erbjuda ett bra hem så kan jag helt strunta i pengen..
Dom kan tas med till t-centralen och uppsala..
// Nathalie
Puttar

2 av kaninungarna är nu tingade, honan och en hane.
men resten finns kvar.. ;)
// Nathalie

DENNA TRÅD KAN TAS BORT!!!
// Nathalie