Rastgård kombinerat med bur
Har en kanin som jag inte tävlar med som nästan bara går till Avel, givetvis går jag ut med henne då jag har tid och sådär men inte väldigt ofta då hon inte gillar det..
Så jag har funderat på om man kanske kunde fixa någon bur och sen ha typ en Hage ut så hon kan gå ut och in så som hon ville. Lite bättre än att hon får sitta i sin "lilla" bur hela dagarna och ha tråkigt.
Så på natten kan man ju stänga in henne i buren om man inte litar på henne, eller om vädret skall bli superdåligt..
Så nu vill jag jättegärna ha alla tips? jag kan få på hur jag skulle kunna göra eller om det är någon som har erfarenhet av just detta!?!?
Jag har en bur som har två våningar (båda är upphöjda enligt måtten) och på först aär det själva buren och den är det rap ner om man säger så, där är det i samma mått en "uteplats" precis som i en haga fast det itne finns gräs, utan är på trä och har tidningar och haöm där å bla bla bla. funakr jättebra, eftersom hon itne tycker om att vara i hagen :)

Ja pecis men kanske en lite lägre bur och mindre, alltså jag släpper in henne i en annan bur på natten, mkt fin ritning =)
"1. Okeej =9 Tack för ideérna
#2 Vad duktig du är på att göra ritningar! Snygg!:D
så här ser min Hage ut . en hundgård med två burar i. Burarna är ganska små men kaninerna är ju bara instängda där på natten=)
Hoppas du kan fixa något bra till din lilla kanin=)
#5: Vad smart med hundgård! (:
Hälsningar Vemsan