(S) Kaninungar dvärgvädur
Hej! Nu har annonsen om kaninungarna kommit ut på citieboard. http://citiboard.se/karlskoga/kaninungar-dvargvadur,3366523 Det är 6 st renrasiga dvärgvädurar (dock bara 4 som säljs). Alla är vita, det är en satinpälsad och en rexpälsad.
Hästar är våra bästa vänner
Puttar
Micki och Timber var fina! Är dem till salu?
Nicki är inte till salu men Timber är det. Ska egentligen ändra någras kön, därav Timber som egentligen är en hona. Ska göra det idag och även lägga in nya bilder :). Är du intresserad?
Okej! Nja, gården där jag är ledare har tänkt börja avla på gotlandskaniner men vi har en oerhört fin dvv hona som har en mycket fin kropp! Hur ser föräldrarna till ungarna ut? Synd att Timber är en hona dock.. Men Ska prata med föreståndaren först! Vet inte än!
Vad roligt :). Prince och Ellie (trodde det var en hona först men visade sig vara en hane så han ska få ett nytt namn) är hanar. Bilder på föräldrarna finns i annonsen och ska även lägga in nya bilder på ungarna idag.
Hope och Nicki ser fantastiska ut!
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Ja men tackar :D (eller vad man ska säga XD) , de är jättegulliga. Gillar tecknade kaniner :).
Puttar. Håller på med härstamningsbevis nu som sedan medföljes.
Lägg upp i facebookgruppen "kanintorget, Köp och sälj kaniner" där brukar det finnas många intresserade :)
Pets are not our whole life,
but they make our life whole
Tack för tipset :)!
Va fiiina! 😍🐰😘❤️👍🏻
Ludde var ju riktigt mysig 😍
R.I.P. Anton 💔
:D
Jag hoppas de kommer till bra och kärleksfulla hem! ❤️
R.I.P. Anton 💔
Jag med :).
Puttar :). Tova och Sia är nu tingade. Har gjort härstamningsbevis till de som medföljer.
Vilka sötnosar!
(är lite virrig idag, ber om ursäkt om jag missförstått. ) Vilka honor är kvar ? :)
http://nouw.com/typsofiak
Ett liv med massor med framgångar och motgångar.
Man har sånna dagar ibland :). Nu är det bara Ellie av honorna kvar. Ev inga hanar eftersom jag har en köpare på gång.
Okej ^^super söt liten tjej! Hur är hon i tempramentet? :)
Hon är nyfiknast utav alla måste jag nog säga. Hon hoppar typ upp på armen när man öppnar buren och vill gärna smita ut och springa runt och undersöka :)
Åh 😍 låter helt underbar!
Min kanin Dexter (han är kastrerad) skulle behöva en kompis han är lite små speciell väldigt personlig ^^ Men det låter som hon skulle ev kunna passa hos oss :)!
Ska bara prata med min sambo innan jag säger att jag är intresserad! Men hon låter underbar! :D
Vad roligt :D. Hon skulle säker få ett bra hem hos dig och din kanin. Har ingen annan som är intresserad utav henne just nu men kan isåfall meddela så du vet :).
Det kan jag lova att hon skulle få!
Låter jätte bra :) Sambon kommer hem ikv så pratar med han då :D
Hon är verkligen supergullig :D. Men vill inte behålla fler kaniner än de två vi bestämt. Bättre med lite färre så man kan mysa och gosa mer med varje kanin :) Skickar även ett PM till dig :).
Nu är det bara Nicki och Elton kvar.
Vilken/vilka ska du behålla? Vem är det som har problem med bakbenen? :)
Jag ska behålla Prince (om han klarar sig), alltså han som har problem med bakbenen.
Puttar, bara Elton och Nicki kvar nu :)
Fy så söta! 😍
Aa vill behålla allihop XD.
Det kan jag förstå haha! 😉
Aa XD
Nu är det bara Nicki kvar :). Ras: Dvärgvädur Färg: Gul/svart Japantecknad Pälstyp: NP, SB & RB Ögonfärg: Bruna Pris: 400 kr Hon är en väldigt snäll liten tjej. Hon är enkel att bära. Dock kan hon vara lite blyg men det går att träna bort.
Nu är det bara Nicki kvar :). Ras: Dvärgvädur Färg: Gul/svart Japantecknad Pälstyp: NP, SB & RB Ögonfärg: Bruna Pris: 400 kr Hon är en väldigt snäll liten tjej. Hon är enkel att bära. Dock kan hon vara lite blyg men det går att träna bort.
Men omg sÅ SÖÖÖT JAG VILL HAAA
Simba är dock inte kastrerad, heh :P
sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig ᔕ Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds ᔕ Tumblr: lavendrclouds
AA förstår det 😄. Då får du ungar XD.
Nicki är ju sötast av alla XD Hoppas hon får ett underbart hem!
Hon är jättesöt :). De kommer komma till jättefina hem, såklart :D