Bella är till salu
Jag har en dvv hona som jag tyvärr måste sälja😭 Jag måste sälja henne då hon inte går ihop med min flock som jag har. Hon är född den 23 Maj 2014, hon är allstså 2 år och fyller 3 år. Hon är jätte snäll och skulle aldrig göra någon illa. Hon är en bra hoppkanin. Jag har startat henne två gånger men då var hon jätte brunstig o gick ingenstans. Men annars var hon lugn. Hon har stor potential för hoppning, men mycket fart och studs över hinder. Jag har tagit en kull på henne o det blev jätte fina ungar. Jag har behållt en unge och hon har mycket fart o studs över hindren, exakt som sin mor. Hon finns i Uppsala. Men kommer följa med nu på lördag till mini-kista i Åkersberga ridhus. Om du är intresserad eller har frågor så kontakta mig på mail hallontassen@gmail.com
Pris kan diskuteras så länge hon får ett bra hem!
Lägger in bilder på henne :)
Intresserad! Hur mycket väger hon?
Pets are not our whole life,
but they make our life whole
#1 Runt 1,5 men kan väga imorgon :) Hör av dig på mail så pratar vi mer :)
Läste nu att du bor ända borta i Uppsala, själv bor jag vid Göteborg så det är tyvvär för långt :(
Pets are not our whole life,
but they make our life whole
Får jag fråga varför hon inte gick ihop med flocken?
Åhh!
Jag som blivit svag för just svarta dvv:s
Samtidigt som jag vill ha en kanin att hoppa lite med och även ta någon kull!
Jag bor dock i Skåne :O
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#4 Jag vet inte just hon och en annan hona funka bara inte. Men hon går jätte bra ihop med en annan av mina kaniner :) Men jag vill ha en flock på 3-4 kaniner så de går inte.
#5 Om du ska till mini-kista så kan du kanske ta med henne :)
#7 Jag ska tyvärr inte dit :O :/
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
#8 Okej :/
#10 Tack :)
Hoppas att ni hittar en lösning!
Putt är det någon som är intresserad? :)
putt
Herregud vad söt, skulle vilja ta henne men kan dock inte eftersom min kanin har jätte svårt med nya personer och är rätt sur (fast inte mot mig). Men skulle man kunna sätta ihop två honor?
Ja man kan sätta ihop två honor #15, men man kan aldrig garantera att alla honor går ihop!
#15 Japp man kan sätta ihop två honor :)
Putt :) Är det nån som är intresserad eller har frågor ta kontakt med mig på något sett :)