Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 518 ggr
Tillsalu
0

Hermelinhona till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag måste sälja min kanin pga tidsbrist.

Snälla jag behöver verkligen er hjälp. Jag bor i karlstad!

Min mail: pink.gloomy.bear@hotmail.com

Tillsalu
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snälla ni måste hjälpa mig. Hon är bara några månader och jag har försökt att sälja henne men det finns inga som vill ha henne och dom som vvill verkar inte veta nått om kaniner. Bur och allt medförler du får själv bestämma priset!

Noa-Nisse
0

inget annat du kan skriva om din kanin? tycker du verkar vara MYCKET kortfattad… Ras? ålder? något mer måste där ju finnas att skriva,

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tillsalu
0

Hon är en hermelin. Hon är snart 5 månader. Hon är grå, älskar att mysa och pussas gärna. Anledninger till att jag är kortfattad är att jag börjar bli stressad. Ber om ursäkt för det. Hon är ganska liten älskar att gå lös. Äter sallad, gurka, morötter och även gräs. Hon har en bur som är 50x100 cm. nått mer ni villveta?

Tillsalu
0

jag har försökt att säla henne på blocket. här är länken dit:

http://www.blocket.se/vi/13885806.htm?ca=7_s

ciss
0

Har hon stamtavla? Vars köpte du henne? Är hon öronmärkt?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tillsalu
0

#5 nej hon har ingen stamtavla, jag köpte henne på arken i karlstad. och inte öronmärkt

Tillsalu
0

Jag skänker henne till någon på denna sajten. vill inte sälja henne till nån som inte vet nått om kanier! Nån måste ju vilja ha henne. snälla!

twinnie
0

Det är inte så många som är onlinge såhär sent. Det är smartare att skriva vid klockan 14.00-15.00 då de flesta är inne.

ciss
0

#8: Håller med.

Putta upp den här tråden imorgon, då ser fler den :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

aliciia
0

Var bor du då ?

Tillsalu
0

#10 jag bor på kronoparken i karlstad

Pinacoladas
0

putt