Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 619 ggr
twinnie
0

Nu har Bella fått ett hem!

Nu är allt klart med Bella. Hon ska flytta till samma tjej som köpte Bellas bror, Rayo! Verkar vara en supertrevlig tjej som dessutom ska börja tävla i STKH har jag för mig. Så jag lär träffa på Bella på tävlingar och så :)

Ska eventuellt lämna henne nu i veckan. Känns skönt att hon äntligen får komma till någon som tar sig tid med henne! :')

ciss
0

Vad härligt att du hittat ett bra hem till henne & att det känns bra. :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Majsbecka
0

Åh, va skönt! :D <3

Keligast
0

Vad skönt du hittade ett bra hem till henne. Roligt hon skall börja hoppa med Bella :)

Moonstrike
0

Vadbra att du har hittat ett hem till fina Bella :)

Tina-A
0

Vad skönt att det äntligen löst sig!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

Aw, Nice ;D

jees94
0

vad bra =)<3

Romana_12
0

Skönt för lilla Bella <3

blaskigtkaffe
0

gud vad skönt att det löste sig så bra :)

twinnie
0

Ja :) Fast det kommer bli sjukt svårt att skiljas från henne :/

SagaoAlfred
0

Som de andra säger, gud så skönt att du har hittat ett sånt bra hem. Förstår att det känns jättejobbigt att skiljas från henne, men förhoppningsvis får du träffa henne lite nu & då iaf (på tävlingar å så) å så får du tänka på att hon kommer att få det underbart där (nog för att hon nog har det underbart hos dig också, men du fattar ;))

twinnie
0

#11 Ja, precis så!

Nu är det bestämt att vi ska åka och lämna Bella hos sin nya ägare imorgon klockan halv 5 :/ Känns både bra och jobbigt..

blaskigtkaffe
0

#12 Du gör det som är bäst för henne, och det ska du ha en medalj för! Det är nog inte många som hade gjort det du gör, de flesta hade nog bara låtit henne sitta i sin bur resten av livet. Jag förstår att det känns jobbigt, men som sagt - du gör vad som är bäst för er båda :) <3

Lippo
0

Shönt att du hittade ett bra hem åt henne :)
#12 Förstår dig, men du kanske kommer och hälsar på henne ibland? :)

soten
0

Bra!

huldisen
0

Vad härligt och skönt, både för dej och för söt bella :)

Romana_12
0

^^

johanna_loveAnimals93
0

#13 Precis. :)

Kul att hon får ett bra hem!! :D

KvirrZ
0

Vad skönt :)

- Mvh Emma

Taci
0

Vad bra det låter :) Hoppas du träffar på henne då o då, o att ni kan hålla kontakten :)

Dior_94
0

Det låter jätte bra! :D

Jennie104
0

jätte bra :D

KajsaM
0

Vad roligt att du har hittat ett bra hem! :) Bella kmr få det toppen! *kramar*

sputtnick_plexus
0

vad roligt!

[Niike]
0

Jag tycker för det första att du ska vara mycket stolt över ditt ansvar. Det är nog inte många som skulle ha gjort som du - och det är ju det bästa för kaninen verkar det som.

Så skönt att hon får ett bra hem. :) Och att du förmodligen kommer kunna träffa henne lite på tävlingar och så.