Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 223 ggr
Mickis1994
0

Ville bara skriva lite ...

Jag är nu medlem i Stockholms kaninhoppare, brabra. Åå blev så glad då mamma ringde och fråga,, åå och några dagar, idag eller imorgon eller övermorgon kommer tidningen xP .. hha XD någon vaken ? hmm imorgon  (tisdag) sk ajag göra iordning mig fort, göra ett hinder, och måla det, och kanske göra ett till ? fota och visa resultat :) Någon mer som är medlem på STKH ? :) hmm, någon som har/haft en kanin från Åsbrinkens kaningård. Tänkte fråga en som angånged om dem söta holländarna <333  .. tjatar fortfrande på att skaffa en till kanin, itne så mkt framgång men i alla fall.. Har kommit fram till , att inte fråga pappa omd et så länge inte mamma tycker det är en dra idé.. vad mer kan jag skriva ? joo, jag tycker att jag har världens bästa kanin , direkt när man tar upp henne ifamnen och lägger henne på rygg så somnar hon <33 hmm. Någon vaken ? :D

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

twinnie
0

Jag är medlem i STKH :)

Mickis1994
0

Okej :D Kul.

Mvh Michaela Glansk.

Mickis1994
0

Haha.. har skrivit ganska mkt nu xP joo om det är intressant så har min kanin två ögon två öron två frambren och två bakben, hon har även mage och svans. en nos och en mun och en pytteliten tunga.. och så har hon klor, lagom långa (?)  hmm .. vårt balanssinne sitter bakom örat, och balans centrumet är magen, vart sitter kaninens balanssinne? hmm…. ? ser kaniner i färg eller hur ser dem egentligen :P

Mvh Michaela Glansk.

Clariiz
0

gud så roligt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Mickis1994
0

haha aa. penny och jag har en sak gemensamt. eller många saker. vi bor på sammagata, vi båda har mat, MAt penny mat haha hö är också mat kandu tänka dig det ? (då hon typ ja äter hellre halm än hö) jaa.. och mkt mer :P

Mvh Michaela Glansk.