Kaninpassning i Stockholm
Hej! Eftersom jag jobbar halvtid aug-sept har jag möjlighet att passa 1-2 kaniner i en utomhusbur med två plan. Jag står för bottenmaterial, hö av god kvalité, färskt vatten, omvårdnad/gos samt utevistelse i Hage eller sele varje dag. Pellets får ni ta med själva eftersom kaniner är känsliga för foderbyte. Jag kan även klippa klorna innan hemgång om så önskas. Jag tar hand om alla djur som att det vore mina egna. Skickar bilder och uppdaterar er så att ni kan känna er lugna på semestern 😊 Jag har haft djur hela livet och har idag världens snällaste lilla blandrashund, två dvärgvädurar och gerbiler. Ideellt arbetat jag även som Helgskötare på Hågelby 4 H gård så vana har jag 😉 Priser; 70kr/dygn 350kr/vecka 800kr/månad Om ni har 2 kaniner som delar bur tillkommer 20kr/dygn, 100kr/vecka, 200kr/månad Hämtning kan erbjudas mot bensinkostnad. Jag kan även sköta hemma hos er, det ser dock lite annorlunda ut; Ni står då för bottenmaterial, hö, pellets och får gärna se till att det finns vattenutkast ( annars fyller jag på vatten i dunk och tar med mig) 50kr/dag för passning 18kr/mil t/r från mig till ert hus 100kr/tim i reseersättning Hör gärna av er om ni behöver hjälp med era små älsklingar! Varma hälsningar, Sarah