Djurpaketet.se någon som testat?
Funderar på att börja en prenumeration på djurpaketet.se. Dom har nämligen ett paket för kaniner! :D Någon som testat? Bra eller dåligt? Vad har ni fått i paketen? Bra variation?

Jag har testat flera gånger, dock för hund (har ingen kanin) och både jag och hundarna är mycket nöjda med alla paketen. Tycker det är bra kvalitet på innehållet och det blir oftast lite billigare än om man hade köpt samtliga varor i vanlig djuraffär.
Jag känner dessutom ägarna och vet att är man missnöjd med någon sak (tex om något går sönder för lätt) så vill de mer än gärna få information om detta och ersätter ev defekt vara.
Även om jag inte hade känt ägarna så hade jag absolut rekommenderat djurpaketet till alla.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är alltid lite tveksam till tjänster där man inte kan se vilka produkter som ingår. Det står att "godis, snacks och lite leksaker" ingår, men "godis och snacks" som säljs i t.ex. djuraffärer till kaniner är ofta inte direkt lämpliga att mata kaniner med. Det skulle vara kul att ha den sortens paket med kanske torkade och färska örter, som varierades varje månad, men om det är det vanliga djuraffärsutbudet som ingår hade jag aldrig vågat testa det.
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
Lät ganska dåligt faktiskt. Speciellt när man inte kan se vilka produkter som säljs. Det man kunde se dock Såg mest ut att vara skräpgodis.. Känns som att det mest är onödiga grejer när man ändå kan använda sig av godis från naturen eller ICAs grönsaker.. Jag hade nog kunnat vara intresserad om det var fler nyttiga grejer i men jag misstänker att det inte är det. Har fått nog av dåliga tänder så jag stoppar inget sånt i mina djur.
#3 Jag kikade under "tilläggsprodukter" och där var det inte så farligt som jag trodde faktiskt. Mycket från Oxbow och en del torkade örter och liknande. Det går ju inte att veta om det är dessa produkter som följer med i prenumerationen dock, de är ju redan ganska dyra på egen hand.
Tumblr - ☆ - Instagram
#4 Nä.. Kanske inte det värsta men det är nog jag som är lite tråkig och inte ger en massa godis haha. Kanske om man kan se mer exakt vad man får.. Köpa godis regelbundet sådär är nog inte min grej iaf :P
Har förstått det som att det som ligger i tilllägsprodukterna är produkter som blivit över från gamla paket från månaderna innan. Kollar man på dom så verkar det som bra produkter! :D … Men som sagt hade velat höra från någon som faktist får paketen. Läst mycket om att hundmänniskor är nöjda! Sen att man inte kan se vad som kommer komma i paketet är väl halva grejen? Överraskningar och saker man annars inte hade prövat. :D
#6 Om godis och bra leksaker till kaniner hade samma jämna standard som till t.ex. hund och katt hade det nog varit större chans att bli positivt överraskad. Mycket av det som säljs riktat till kaniner i handeln är dock rent skräp, och att betala 229 kr i månaden och riskera att få hem saker som inte går att använda känns ju inte direkt kul.
Jag skulle varit villig att prova om jag fått se hela listan med produkter som erbjuds och sen fått välja bort saker jag aldrig skulle ge mina kaniner, för att få en lista med säkra och användbara produkter att bli överraskad från. Men kanske är jag en ovanligt överbeskyddande kaninägare.
Jag har ju som sagt inte testat paketet, men det här är mina anledningar till varför jag inte skulle göra det.
Tumblr - ☆ - Instagram

Jag har tipsat ägaren till djurpaketet.se om denna tråd då det kan vara bra för dem att få veta vilka önskemål som finns från djurägare.
_**/Mvh Anne

På deras instagram finns några bilder där man ser exempel på innehåll från tidigare paket https://www.instagram.com/djurpaketet.se/
_**/Mvh Anne
Vad kul att de är intresserade av vad kunderna tycker. Isf får jag kanske ändra åsikt lite ;) Men håller iaf med om att jag hade velat se vad som finns för att jag inte vill riskera dåliga produkter till kaninen. För det vanliga utbudet i affärer brukar ju vara skit (inte naturliga nyttiga grejer). Sen med leksaker å sånt det köper jag inte heller regelbundet sådär (det som finns brukar ju vara morötter av trä osv) så då väljer jag hellre grenar och pinnar utifrån. Kanske kan de införa ett standardpaket man kan köpa lite mer sällan? Eller utöka paketet till mer än bara godis och leksaker.. Exakt vad är jag lite osäker på dock.

#10 Ja självklart vill de veta vad kunderna har för önskemål, nöjda kunder är ju viktigt för alla företag, speciellt småföretagen.
Kan tipsa om att kontakta dem direkt via mejl eller telefon (kontaktuppgifter finns längst ner på hemsidan) så kan ni nog få information om vad som kan vara i kommande paket och även lämna önskemål/förslag på vad ni skulle vilja fanns i paketen. 🙂 http://www.djurpaketet.se/
_**/Mvh Anne
Har precis fått hem mitt första paket! Såå nöjd! Kan återkomma med bilder för er som är intresserade! Bara bra saker! Inger färgat skit med massa socker i. Utan naturliga saker och leksaker :D
Här är en bild
#15 Jag kan inte se bilden :/
sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig ᔕ Instagram: lavendrclouds
Twitter: lavendrclouds ᔕ Tumblr: lavendrclouds
Nej inte prövat.Brukar vara mycket godis och så i såna paket tyvärr.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hej Alla!
Vad roligt att ni har hittat till oss och att ni är intresserade i vår produkt. Vi är väldigt införstådda med utmaningarna många kaninägare har med att hitta goda och sunda kaninprodukter i djuraffärerna och vi jobbar mot att vara lösningen på detta. Vi har som mål att göra balanserade och sunda paket som innehåller både nyttiga och intressanta produkter för kaninerna. Vi försöker hela tiden att hitta produkter med så hög fiberhalt som möjligt utan att det skall bli för enformigt. Hittills har vi haft med hö och torkat godis från Oxbow, godis och tuggpinnar från JR-Farm samt Happy Pet Nature First.
Vi har många kunder, speciellt dom som har vår hundbox som kommer med önskemål om specialpaket där det som ett exempel inte vill ha något spannmålsgodis, och vi jobbar alltid för att kunna erbjuda våra kunder speciallösningar så att dom blir nöjd med alla paket. Skulle det vara någon produkt som ni absolut inte vill ha, eller produkter som ni gärna vill ha med varje månad så gör vi vårt yttersta för att infria dessa önskemål. Hos oss har ni även möjlighet till att köpa er favoriter från dom föregående paketen.
Om ni önskar att prova ett paket från oss så har vi ingen bindningstid, det är alltså fullt möjligt att köpa och testa ett paket för att sedan sätta er prenumeration på paus eller avsluta den. Har ni några andra funderingar är det bara att ni hör av er på info@djurpaketet.se så svarar vi så fort vi kan J
Ha en fortsatt fin sommar!
Mvh Ida och Stefan på Djurpaketet

#18 Lite off topic, men jag är lite sugen på att testa kaninpaketet till mina möss (nära nog), jag köper ändå ibland kaningodis och kaninleksaker till dem. Bara så ni vet att det kan finnas intresse hos andra smådjursägare. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.