Växer så det knakar!
Min granne var nyss här & ville såklart se Theo å sådär, å hon blev helt paff över att han blivit så stor på 2 veckor bara.
Även min brorsfru har påpekat att han har vuxit mycket.
Själv tänker jag inte på det på samma sätt, eftersom jag ser honom varje dag å så! :)
Började kolla igenom bilder, och insåg att han har vuxit å förändrats en hel del så jag gjorde ett litet kollage på honom! :)
Fotade honom även lite, men med min dåliga digitalkamera bara så korten är inte alltför fina men Theodor är ju söt iaf! :)
Kommentera inte förns jag säger till, tack!

Så SÖT han är<3
#7 Hihi, tack så mkt :)

Så söt och vad han har växt :)

Åhh vad gullig<33333333 *kär*
Åhh ! :) vad gullig :) *vilken söting*
Jag & Theo tackar så mkt! 
Söötis!!! <333 Tycker att stitch också blivit jättestor sen dom var 8veckor. Ska bli kul att ni kommer till veckan så kan vi bytlåna snusbulle lite granna ;) haha Ska bli spännande och se om dom känner igen varandra :) Måste nästan göra ett litet kollage på Stitch också :) ööö

Sötoooo :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jätte söt.

Naaw fluffis :D
Sötiss :D <3
Sötnöt <3 :)
Jag ser skillnad på 8 och 9 veckor ;)
jättesöt, han har växt snabbt ! :)
Tack så mkt alla! =)
Ja, jag tycker också att han har vuxit jättemkt bara mellan 8 & 9 veckor, min lilla busbulle! ;D
#13 Jaa, jag saknar Stitch jättemkt juuu! Inte för att jag tror att hon känner igen mig längre, men ändå.
Hoppas att Theo och hon går bra ihop fortfarande också, så kan dom få leka utav sig med varandra. Haha =)
så himla sööt