(S) Chanel söker en kompis
Hejsan!
Tyvärr måste återigen söka efter en kaninunge som sällskap till min lilla Chanel som anlände idag. C köptes som sällskap till min vuxna hona vilket visade sig inte funka.
Vi är en familj på två stycken (jag 16 år och mamma 50 år) där båda älskar djur. Har fött upp kaniner för några år sedan och är väldigt kunnig. Vi bor i en villa utanför stan med stor trädgård och massa yta för kaninerna. Chanel bor idag i en innebur på 120x55x55 med massvis av inredning. Tanken är att när hon blir äldre så ska hon få flytta ut till en stor nästan ny tvåvåningsbur med tillhörande Hage på 10 m i omkrets. Erbjuder pellets, fritillgång på hö o vatten. Massvis av leksaker och godis i måttliga mängder. Massvis av kel och gos samt att dom får gå fritt i huset under uppsikt. Dom kommer också få prova på Kaninhoppning när tiden är inne.
Söker en honkanin av dom mindre raserna dock EJ hermelin och inga blandningar med den rasen i sig. Leveransklar under närmsta tiden och finnas i Södermanland med omnejd eller om vi kan mötas upp. Endast unge och hona är av intresse.
Kan garantera livslångt och aktivt hem.
MVH Jennipher

vänta lite nu…du gör dej av med din vuxna hona för att hon inte villa bo tillsammans med den nya söta ungen, och du söker nu efter en ny kanin ???
FY FAN!
You can't spell Bitchy without Itchy
Jag säljer Bonnie till rätt hem eftersom att vi inte kommer överens på något plan och hennes extrema attityd inte går hem hos mig. Vi funkar inte ihop och eftersom jag haft henne sedan hon var 5 veckor vill jag bara hennes bästa vilket är att komma till en person som är mer van vid lynniga djur.
Säljer är fel ord, hon omplaceras. Ny kanin söker jag iom att chanel inte kan bo ensam
Prova kastrera Bonnie. Ilskna kaniner brukar bli mer medgörliga och trevliga då.
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#4 japp:) det är min erfarenhet också.
Nu är det bestämt att Bonnie får stanna men bo själv, Chanel får en ny kompis i veckan 😄