Kanin iFokus

Kanin

Etikett: tävlingar-och-lekar
Läst 729 ggr
soten
0

OT - Tävling, pimsammaste saken.

Kom på en lek/tävling. Men man ska tävla om vem som har vart med om mest pimsammaste grej! Du skriver bara vad som hände sen säger jag till när det är dags med final!

Romana_12
0

När jag va i affären med mamma och pappa så sa pappa åt mej att hämta lite mjölk. Då började jag springa och mina byxor sprack och ramalde av.. !! Alla där borta stirrade på mig!! Det var jättepinsammt

sputtnick_plexus
0

1: HAHAHAHAHAHAH.

Kommer inte på nått just nu, måste fundera :)

soten
0

Åååh, guud

Varstanga
0

När jag var på H&M en gång så skulle jag prova en BH och när jag hade den runt midjan så öppnades dörren och en man sa:
- Oj .. ursäkta (Generad)

Romana_12
0

Guuud va pinsamt!!

Jennie104
0

Humm Jag vet

Jag var typ 8 år och fick sova i min fasters säng tillsamans med min bror när vi var där ( det var en dubbelsäng) Ich då kissa jag på mej och dom fick köpa en ny madrass x_x

Flippa
0

Jag och mamma och min syster var inne på JC. Där finns det ju dockor som dom klär på för att visa kläder och så. Då stog det en man brevid en docka. Han hade kavaj på sig som jag tycke var jätte ful! Då stog jag bakom "dockan" för jag trodde det var en docka.  Mamma stog brevid mig. Så sa jag: Mamma kolla vilkan ful kavaj! Hur kan man sälja sånna? Så började jag ta och kolla under kavajen. Då vände han sig om och kollade på mig. Då sa jag: Förlåt och sprang ut ur affären.

Riktigt pinit xD

Romana_12
0

SHIT VA PINSAMMT!!!

Feliciaa
0

#7 oj haha, vad pinsamt

På min första pianokonsert så spelade jag heeelt feel x.x

Jag fick spela om låten 4 gånger och när jag spelade fel på den 5:e så ställde jag mej upp och sa " Jag kan tyvärr inte avsluta låten för det är nåt fel på pianot " sen hade jag fobi för att spela på konsert i 2 år x_x'

Alla stirrade på mej när jag gick ner, jag var TVUNGEN att sitta kvar ända tills hel konserten var slut :S

[Linsenhejhej]
0

Haha. Det hände nästan samma sak som med #7. Jag var på en klädsaffär, och då såg jag en "docka"
Och så typ rörde jag jackan och så, och tittade på den.  Sen så gick "dockan" iväg. Ganska pinsamt iallafall

Prizma_o_Kristall
0

Haha, vad pinsamma saker alla har råkat ut för!

Något av det mest pinsamma jag råkat ut för, var en gång i skolan. På den skolan jag gick 7:an till 9:an fanns det en lång trappa från entréhallen till stora uppehållsrummet. Jag och en kompis skulle gå ner för den trappan och gå till uppehållsrummet. Nedanför trappan var det fullpackat med folk, har nog aldrig sett så mkt folk i uppehållsrummet som då. Iaf så började vi gå nerför trappan, och rätt som det var klev jag mig på ett av mina skosnöre och ramlade så klart och kom flygande in i "folkmassan". Folk trodde jag inte var riktigt klok i huvudet kändes det som, och jag kände mig rödare än en tomat… Hehe, jag mitt nöt:P

Mickis1994
0

haha xP

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Moonstrike
0

haha xD jag har nog aldrig gjort nåt riktigt pinsamt, tror jag..

KvirrZ
0

hahaha, vad ni har råkat ut för saker xD

- Mvh Emma

Sosso
0

HAHAHAH XD

myriis
0

Herregud alltså :P
det pinsammaste jag har gjort är heligt förbjudet att berättas (A)

huldisen
0

Haha xD Jag har råkat ut  för mycket pinsamhet så det nämner jag inte ;)

Mimmiih
0
Majsbecka
0

#18 Stackare O___o

Stackars alla andra me x'D <3

Mimmiih
0

Jag hade textilslöjd i slutet av 4:an när detta hände..

Jag och min kompis Isabell busade lite när det var dags att plocka ihop alla nålar och sånt.  Jag skuttade runt medans Isabell drog tröjan.. efter ett tag hade hon tänkt att dra ner byxorna på mej (bara till att troskanten skulle synas). men jag hopade samtidigt så byxorna for ner mer än vad dom skulle. Trosorna följde med.. Generad   det var typ 3 killar i klassen som såg plus att min magister tittade dit precis!! 

åååh.. jag hoppas värkligen att alla som såg har glömt det nu..

(jag lade till ett ord som jag hade glömt :P

Romana_12
0

#16 - snälla säääg!!!

[Linsenhejhej]
0

#20 Oj va pinsamt…. :o…

Lippo
0

#20 Neej stackare!! xD
Gud jag hade DÖDAT mina kompisar om dom hade gjort så på mig ;D

myriis
0

Haha, nä, jag kan nite berätta det pinsammaste :P Det är för pinsamt (:

Kan berätta en annan pinsam ask, inte alls lika farlig men iaf.
Jag satt som vanligt på en slöjdlektion, världens tråkigaste. Så satt jag och snurrade med en sax. Det var när terminen precis börjat så jag hade en ny lärare. Iaf, så flög saxen av från mitt finger och träffade min slöjdlärare i benet! Hon skrek som fan och blev skitförbannad.
"VEM KASTADE SAXEN?!?!" Skrek hon.
Jag typ tittade bort och låtsades som att ingen hänt ;P Det var inte direkt pinsamt, men iaf, så typiskt mig ^^

Tina-A
0

#24: Hahahahahahah hon måste tott att någon ville döda henne.. Shit!! :P

Det finns ju ett flertal här inne som lyckas blotta sig för både den ena och den andra ^^

Jag har nog itne varit med om så mycket pinsamt :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

#25:  Typ, hon hatar mig nu (A)

Tina-A
0

#26: …… Det förstår jag :P Jag skulle också hata den som kastade saxar på mig under lektionstid ^^,

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

myriis
0

#27: Men det var ju inte meningen x) Snacka om otur att jag lyckades träffa just henne! Skulle ju inte varit farligt om jag träffat någon tönt i min klass typ, Muhaha *evil* xD