Kanin iFokus

Kanin

Etikett: tips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 797 ggr
Nina3141
0

Hjälp! Kaninen har rymt!

Natten mellan fredagen till lördagen försvann min kompis kaninen. Klossen som man drar för har lossnat, så han måste nästan ha kastats sig mot dörren. Då kommer han ut i hagen och har på något sätt tagit sig ut där ifrån med, hagen stod jätte konstigt. Så jag o min kompis har satt upp lappar och letat men utan spår. Vi bestämde oss för att sova utomhus och ta ett kort på matskålen i hopp om att han har varit där. När vi vaknade hade han varit där. Matskålen hade ändats lite mat kvar i jämförelse med gårdagen. Skulle något annat djur en flexus som han heter varit där skulle de väll ätit upp all mat? Hur ska vi bära oss åt för att hitta honom?

Agafia
0

Fånga honom i en kattfälla riggad med kaningodis ?

Hells Angel
0

Är du säker på att han inte är stulen? Om klossen var borta och hagen stod konstigt kanske någon har försökt få ut honom?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

tixEntry
0

Ha buren öppen med mycket mat och godis i, då kommer han kanske tillbaka för att äta eller stannar i buren sedan.
När våra kaniner har rymt så har de antingen varit kvar på vår tomt eller under grannens altan, så leta hos grannarna och gå skallgång i eran trädgård så han inte är under en altan eller så. Hoppas ni hittar honom! :/

sociala medier jag använder mer eller mindre:
Wattpad: virrig   ᔕ   Instagram: lavendrclouds 
Twitter: lavendrclouds   ᔕ   Tumblr: lavendrclouds

[fin_kanin]
0

Testa att fråga på Djurefterlysning i fokus, ifall någon har sätt honom! Hoppas, hoppas att han kommer tillbaka:)

Ellen Wreeby
0

Kan vara stulen :/ kolla efter fotspår eller fingeravtryck! Lycka till och hoppas ni hittar kaninen :)

[AnimeV4]
0

Tycker också att det låter som stöld! Ring 114 14 och anmäl. Maten kan ju ex. fåglar ha mumsat i sig.

Hells Angel
0

Jo, jag tror inte att en kanin själv hade kunnat flytta på hagen?

When life gives you lemons, freeze them and throw them at the ones who makes your life hard.

[Lollo 97]
0

Hoppas verkligen att ni hittar honom 🌺